Simpel Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Hei, Går og pusler med noe mordplaner for noe rust på kanalene om dagene. Jeg må av med skjørtene, hva må til for å få av disse? Har såvidt fått hode under der og ser noen svarte klips som jeg antar må av. Er det bare disse klipsene som holder skjørtene eller skjuler de noe knask av type skruer? Og må jeg regne med å ødelegge disse svarte klipsene ved demontering og kjøpe nye for montering med en gang? Takksam for alle svar. Per
Glenno Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Slenger meg på her Har ikke skjørter men lurer litt på i andre enden. Altså mottsatt vei. Hvilke type/merke er dine skjørter? Noen bilder?
Stephan.s Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Sorte klips under som kan tas med tang, men stor sansynlighet for at noen ryker under demontering. Samtidig sitter det noen klips type riv-og-røsk-for-demontering type. Eller, du kan sikkert gjøre det pent og pyntelig også Disse sitter da i hull borret i kanalen. Og til slutt; en nagle i hver hjulbue festet i innerskjermene mener jeg det var. Glenno: Her er for m-tech skjørt i allefall http://www.bmw4life.com/mTechSkirts.htm
Glenno Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Takker så mye Stephan.s . V8 fronten er endelig sendt til lakkering, håper ikke tar for lang tid. Var flere bulker enn vi kunne se gitt. Så tips for kjenne bulker er ikke kjenne etter med finger tupper men bruke hele hånden (større flate). Beklager om jeg forstyrret tråden din perik.
Simpel Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Slenger meg på her Har ikke skjørter men lurer litt på i andre enden. Altså mottsatt vei. Hvilke type/merke er dine skjørter? Noen bilder? Originale skjørt såvidt jeg vet... Legger ved et dårlig bilde sånn på gøy. (Tok bare et i full fart ut vinduet, kan ordne et bedre med dagslys hvis det er interessant.) Forresten er det bare å forstyrre tråd Glenno, gratis bump det Per
Glenno Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Okej perik, det er nok orginalt. Tenkte mere på at du hadde skjørter på og ikke bare orginale kanaler.
Simpel Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Min feil, trodde kanalen var av stål og det i plast var skjørt. Så skjørt er av type stylingsutstyr. Så, da har jeg lært noe i dag og
Glenno Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Mulig min feil her også men litt dårlig bilde å se helt ordentlig. Så ut som orginal kanal og den er ikke av plast. Så kan være du har styling da? Om du f,eks går inn på gsbildeler og velger styling finner du der mange typer produsenter av styling. Prøv denne linken. Her er min 93/94 mod som er orginal: Her er en med V8/facelift front orginal første bilde og bilde 2 stylet.
Simpel Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Den er av plast, bøyer seg og greier. Hæh, bilen min er styla. Tøft. Det visste jeg ikke.
Ballder Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 På min bil er det også plast skjørt på kanal. En kompis av meg har en M5 og den har just like plastskjørter, så for meg så ser det ut som om det er m5 wannabe plast vi har på bilene.
Fliid Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Skjørter er plastikk. f.eks skjekk gs bildeler opp mot en BMW E30 Touring. Det står beskrevet, skjørter. Ikke kanaler. Kanaler er av stål. Noen som er litt for opphengt av styling verden ? Om man monterer M-tech og noen kaller det styling, ja, det får være. Men anywho, plastikk utenpå kanal (Uavhengig av hvor mye det bygger) er skjørter uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå