Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg kunne vise fram bilen min:D

Det er 1996 mod. mtech, e36 touring som har gått 195000km.

Interiøret er sort delskinn.

Utvendig er det:

-mtech pakke, (skjørter, fangere, lister å understell)

-mspeil

-øyelokk

-replica m5 felger, 225/40/18 foran å bak

Videre planer med bilen er: senkesett, nye grøftelys å kanskje nye frontlykter.

ymzsx5ookn70ems617sy.jpg

HVa syns dere?

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen og stilren touring! Eneste jeg ville gjort er å fjerne lyktelistene og sette på senkesett :)

Skrevet
Pen og stilren touring! Eneste jeg ville gjort er å fjerne lyktelistene og sette på senkesett :)

takktakk! ja lurte på å fjerne lyktelistene selv, ser faktisk penere uten:D

men er usikker på åssen senk, 40/30 eller 60/40. Blir da med dempere

Skrevet

Det gleder mitt E36-hjerte å se flere med touringen her inne! Det er faktisk en sjelden bil idag. Er det noe utstyr på den eller?

Få se mere bilder da, gjerne fra interiøret også.

Jeg ville nok også tatt av øyelokkene ja... Høyden var ikke så feil synes jeg..

Er den cosmossort?

Skrevet
Det gleder mitt E36-hjerte å se flere med touringen her inne! Det er faktisk en sjelden bil idag. Er det noe utstyr på den eller?

Få se mere bilder da, gjerne fra interiøret også.

Jeg ville nok også tatt av øyelokkene ja... Høyden var ikke så feil synes jeg..

Er den cosmossort?

Hehe, ja det er en utrolig fin bil:D Er ikke så mange av dem igjen nei. Så er igrunn deilig å ha en bmw som ikke alle andre har. Skille seg litt ut. Utrolig fin den touringen din å, hadde vært morro å kikka på en gang.

Av utstyr er det: Auto klima, el vinduer foran, armlene, og den lille kjørecomputeren.

Høyden er ikke så gæern med den kunne gått vært litt lavere foran.

Fargen er cosmossort ja, mettalic!

Skrevet
har faktisk fått litt sansen for disse bilene jeg :-)

flott var den, det skal du ha ;-)

takktakk:) åssen styrke har du på xenon lysa dine? Ser fett ut:D Skal bestille til grøftelysa å fronlyktene tenkte jeg.

Skrevet

takktakk:) åssen styrke har du på xenon lysa dine? Ser fett ut:D Skal bestille til grøftelysa å fronlyktene tenkte jeg.

det er 8000k ae og grøftelys, og så har jeg 6000k nær og fjernlys ;-)

kjøpt på ebay til 550 kroner settet 8)

Skrevet

det er 8000k ae og grøftelys, og så har jeg 6000k nær og fjernlys ;-)

kjøpt på ebay til 550 kroner settet 8)

okei! det blir ikke for blått med 8000k i grøftelysa asså? Blir i hverfall 6000k i nær å fjern.

Skrevet

jo, ble veldig blått, men!! jeg har sota grøftelysene helt sorte, så det dimmer ned mye av lyset ;-) men 6000k er bedre lys, hadde bare 8 pga ringene, men xenon ble veldig blått pga styrke... så 6k vil jeg anbefale :-)

Skrevet
jo, ble veldig blått, men!! jeg har sota grøftelysene helt sorte, så det dimmer ned mye av lyset ;-) men 6000k er bedre lys, hadde bare 8 pga ringene, men xenon ble veldig blått pga styrke... så 6k vil jeg anbefale :-)

hehe okei, men er litt fett med veldig blått å da:) Har en kamerat som har det i nærlysa, lyser veeldig blått! Så da bestiller jeg 6000k i alle lysa tenker jeg! Noen sett du anbefaler på ebay ellr skal jeg bare ta ett?

Skrevet
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370026369060&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123

jeg kjøpte disse, det eneste du må huske hvis du kjøper disse, er å betale 30 dollar ekstra etterpå for frakten fra usa til norge... når du betaler, betaler du for varen og frakt innenlans i usa, derfor 30 dollar ekstra...

men du får de da hjem i posten uten moms og tull (toll) 8)

ahh sweet:D da bestiller jeg etterpå! Blir bra, tusen hjertlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...