Haug Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Spørs om det ikke blir en E36 Touring på meg snart også
Steffan C Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Meget pen E36 Touring du har, og skikkelig flott med "M5" felger på den . Litt mer senk foran og fortsett solfilm så blir det topp .
Dr_S Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Du glemte å nevne sportssetene dine på lista! De kunne jeg tenkt meg Bilen din er ganske lik min inni, bortsett fra setene da. Jeg har vel den mellomste OBC'en pluss cruisecontrol. Bilen min er ny i Sverige så var vel en lat svenske som hadde den Xenon blir bra, hiv på noen sølvpærer også i blinklysa dine så er det perfekt. Enig med Steffan ang. solfilmen, den var litt snodig.
Dr_S Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Spørs om det ikke blir en E36 Touring på meg snart også Jaså, er det pudding på vei?
Espenjoh Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Meget pen E36 Touring du har, og skikkelig flott med "M5" felger på den .Litt mer senk foran og fortsett solfilm så blir det topp . takker! ja den kledde de m5 felgene utrolig godt, meget fornøyd med resultatet:D å ang sotefilmen så var det egentlig bare for å prøve åssen den ble med soting, har aldri kommet så langt med å ta resten, hehe:) senkesett kommer snart!!
Espenjoh Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Du glemte å nevne sportssetene dine på lista!De kunne jeg tenkt meg Bilen din er ganske lik min inni, bortsett fra setene da. Jeg har vel den mellomste OBC'en pluss cruisecontrol. Bilen min er ny i Sverige så var vel en lat svenske som hadde den Xenon blir bra, hiv på noen sølvpærer også i blinklysa dine så er det perfekt. Enig med Steffan ang. solfolmen, den var litt snodig. Ahh stemmer! Ja de er igrunn ganske like men skulle nok likt å hatt motoren din istedet, hehe! Xenon kommer snart. hmm, kanskje bytte blinklyspærene da!
Haug Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Spørs om det ikke blir en E36 Touring på meg snart også Jaså, er det pudding på vei? Ikke enda, men er nok ikke så lenge før Har alltid likt touring utgaven til E36, og får jeg solgt cab'n så skal jeg prøve å finne et pent eksemplar håper jeg Gjør seg mye med xenon
Steffan C Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Er du medlem i BMWCCN? Hvis ikke, så må du melde deg inn. Så blir det sosiale treff, kjøreturer, vaske/pusse treff & annet morro med folk med samme sære interesse .
sveinis Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Utrolig fin bil! Stilren og velholdt, ser det ut til. Hadde ikke gjort meg noe å bytta Jeg må si jeg er blitt skikkelig glad i E36 touring, er ikke mange stasjonsvogner i samme prisområde som ser såpass bra ut! Monterer du solfilm selv? Lurer på å gjøre det samme, men er veldig i tvil om det er vanskelig å få et greit resultat...
Espenjoh Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Er du medlem i BMWCCN? Hvis ikke, så må du melde deg inn. Så blir det sosiale treff, kjøreturer, vaske/pusse treff & annet morro med folk med samme sære interesse . Nei har ikke fått meldt meg inn ennå, kanskje jeg bør gjøre det. hehe! Høres morro ut å treffe nye folk
Espenjoh Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Utrolig fin bil! Stilren og velholdt, ser det ut til. Hadde ikke gjort meg noe å bytta Jeg må si jeg er blitt skikkelig glad i E36 touring, er ikke mange stasjonsvogner i samme prisområde som ser såpass bra ut! Monterer du solfilm selv? Lurer på å gjøre det samme, men er veldig i tvil om det er vanskelig å få et greit resultat... Takk! hehe fin din å da:D Ja jeg falt for e36 touring så fort jeg så den, syns den er den fineste e36'en! Er ikke så mange igjen hellr, litt morro å ha en bmw ikke alle andre har å. Jeg bare prøvde biltema sotefilm bak for morro skyld egentlig, første gang jeg har sota faktisk, hehe så ble ikke så værst, men de bakerste rutene er igrunn ganske enkle å sote. er værre med de framover. Så tenkte å prøve å sote resten en dag jeg har tid. Du klarer nok å få ett greit resultat hvis du er nøye å tar deg god tid:D Det beste er jo få proff sote bilen, koster litt men blir ett MYE bedre resultat.
drunken' Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Denne touringen likte jeg, den kledde M5-felgene veldig bra! Men lyktelistene bør du nok pelle av ja!
Dr_S Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Er du medlem i BMWCCN? Hvis ikke, så må du melde deg inn. Så blir det sosiale treff, kjøreturer, vaske/pusse treff & annet morro med folk med samme sære interesse . Nei har ikke fått meldt meg inn ennå, kanskje jeg bør gjøre det. hehe! Høres morro ut å treffe nye folk Det synes vi også, så møt opp på treffene vi arrangerer. Alle medlemmer får SMS når det skjer ting lokalt. Kjenner jeg formannen rett, er det ikke lenge til en kjøretur i fylket vårt Da velger vi ut noen veier utenfor allfarvei som er fine å rulle bilene våre på
Espenjoh Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Er du medlem i BMWCCN? Hvis ikke, så må du melde deg inn. Så blir det sosiale treff, kjøreturer, vaske/pusse treff & annet morro med folk med samme sære interesse . Nei har ikke fått meldt meg inn ennå, kanskje jeg bør gjøre det. hehe! Høres morro ut å treffe nye folk Det synes vi også, så møt opp på treffene vi arrangerer. Alle medlemmer får SMS når det skjer ting lokalt. Kjenner jeg formannen rett, er det ikke lenge til en kjøretur i fylket vårt Da velger vi ut noen veier utenfor allfarvei som er fine å rulle bilene våre på åja, høres bra ut! da skal jeg få meldt meg inn så fort som mulig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå