kristiankll Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Har en 318is e36 1995 modell som jeg tenker å selge. Motoren har en kraftig bankelyd og må overhales eller byttes ut. Bilen er forholdsvis fin, fin i lakken, gått 145 000km, soltak, el vindu, coupe osv. Hvilken pris kan jeg ta for denne med tanke på at motoren må byttes ut eller overhales totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Hvis alt annet er i bra stand. orginale felger, ikke noe styling osv, kan jeg tenke med en 15-25 tusen.. Men bilder hadde gjort susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Jeg er på leting etter noe i denne gata. Kunne gjerne tenkt meg noen bilder eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiankll Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Jeg er på leting etter noe i denne gata. Kunne gjerne tenkt meg noen bilder eller no. Skal fikse det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg