caaatooo Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Hvordan staar det til med planene for oppstart av BMWCCN avd. Troms? Er det satt noe dato for et evt. möte og/eller treff?
tmice Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Skulle jo tatt det når det er BMW treff i Midt-Troms, den 23 August :)
verticalescape Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jepp, tar ett lite møte om det da. Og dere som kommer, og er interessert i å starte opp noe slikt, bli medlem i bmwccn hvis dere ikke er det fra før da
D.C.V Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Planen var aa ta det naar vi skal ha det treffet Jeg har en loopende dialog med presidendten i klubben saa alt er i skjoonneste orden
D.C.V Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Hei, da er vi ikke langt unna lenger Men jeg kom på i ettertid at jeg trenger Tlfnrm og e-postadresse til alle som skrev deg på listen den 23.08 Send de helst på PM
bm-dobbel-v Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 tromsø!!! ? hehe=P leste ikke igjennom hele tråden. mn er med på å starte avdeling her.
tmice Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 tromsø!!! ? hehe=P leste ikke igjennom hele tråden. mn er med på å starte avdeling her. Det er bra, ta kontakt med D.C.V, så får du info du trenger, å VI trenger mange mange medlemmer... så meld deg inn, treff om en MND ca
D.C.V Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Da er vi nesten helt i mål her, men jeg har nok tabbet meg litt ut Jeg trenger Underskrifter fra alle som skrev seg på lista.. Og Da er vi i mål
tmice Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 De som skrev seg på lista jo allerede skrevet under da.... :) Nå åker vi til snart Germany ... tidlig opp i morgen....
D.C.V Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Ja, kanskje vi kan bruke det Jeg så for meg at det måtte til en fancy underskrift Men jeg skal få den skannet å sendt av gårde Så får vi håpe det er nok, for da er vi igang
tmice Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Ja, kanskje vi kan bruke det Jeg så for meg at det måtte til en fancy underskrift Men jeg skal få den skannet å sendt av gårde Så får vi håpe det er nok, for da er vi igang Det må da være nok, bare skriv bak hva de heter hvis det er uleselig..
Dan Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Er det av interesse for dere å ha et felles banetreff med Nordlandsavdelingen på ACR neste år? Blir jo langt for dere å kjøre, men kan love at det er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå