Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Planen var aa ta det naar vi skal ha det treffet ;)

Jeg har en loopende dialog med presidendten i klubben saa alt er i skjoonneste orden :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei, da er vi ikke langt unna lenger :) Men jeg kom på i ettertid at jeg trenger Tlfnrm og e-postadresse til alle som skrev deg på listen den 23.08 :) Send de helst på PM :)

Skrevet
tromsø!!!

?

hehe=P leste ikke igjennom hele tråden. mn er med på å starte avdeling her.

Det er bra, ta kontakt med D.C.V, så får du info du trenger, å VI trenger mange mange medlemmer... så meld deg inn, treff om en MND ca :)

Skrevet

Da er vi nesten helt i mål her, men jeg har nok tabbet meg litt ut :( Jeg trenger Underskrifter fra alle som skrev seg på lista.. Og Da er vi i mål :D

Skrevet

Ja, kanskje vi kan bruke det ;) Jeg så for meg at det måtte til en fancy underskrift :) Men jeg skal få den skannet å sendt av gårde :) Så får vi håpe det er nok, for da er vi igang :)

Skrevet
Ja, kanskje vi kan bruke det ;) Jeg så for meg at det måtte til en fancy underskrift :) Men jeg skal få den skannet å sendt av gårde :) Så får vi håpe det er nok, for da er vi igang :)

Det må da være nok, bare skriv bak hva de heter hvis det er uleselig..

:)

Skrevet

Er det av interesse for dere å ha et felles banetreff med Nordlandsavdelingen på ACR neste år? Blir jo langt for dere å kjøre, men kan love at det er verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...