Hitokiri Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Castrol har jo sånne fancy kanner med et lokk du bare trykker for å åpne. Her skal dere få et godt råd helt gratis: Ikke ha en slik kanne i bagasjerommet. Jeg har nettopp brukt hele ettermiddagen og kvelden på å strippe ned bagasjerommet og tørke opp med white spirit. Så har jeg helt white spirit på interiørdelene og spylt dem med høyttrykkspyler.... Om ikke annet, så ble trekket i bagasjerommet vannavstøtende.... grrr... Denne jævla kannetypen: Never again! Å tørke opp tre liter olje er ikke mye moro.
Dr_S Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg hadde en flaske med bilshampo baki engang. Slutta aldri å skumme av det trekket...
Mr.Silver Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Må ikke la de ligge å slenge baki slik da vettu Kan vell litt for det selv når du vet de er lette og åpne Litt kjekt med vannavstøtende trekk da
Hitokiri Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Nå lå den ikke og slang. Den var festet, men tydeligvis ikke godt nok. Skrukork ftw.
oddis Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Slike kanner noe forbanne s***! Jeg har også hatt en ulykke med en sånn, bare på verkstedgulvet. Den falt overende og slo opp lokket. Hadde de sluttet med disse fancy flaskene så kanskje oljen hadde blitt noe billigere også? Kan umulig være helt gratis å produsere. Selv har jeg fått ene troa i bagasjen full av 1L DOT 4 bremsesvæske... lakk og annen f-skap flasset og luktet i over et halvt år etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå