Narum Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Takker aa bukker for svar helt konge. Teddysen hvor langt kjOrte du ca ? fOr du kunne si det var innkjOrt ?
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Hehe.. Kjøre bilen god og varm først og fremst... Og deretter har jeg nok kjørt bilen 30 timer ca.. Det viktigste her er ikke antall km for du skal jo ikke "slite" det til.. Her er det snakk om antall timer det har vært varmt ikke sant, og også hvor mange ganger det har vært glovarmt..
IvarT Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Jeg har Eisenmann 2x76mm sport + Eisenmann sound sohr på min e46 323i, og er nå veldig fornøyd! I utgangspunktet har e46 modellene mere dempet lydbilde orginalt enn f.eks e36. Jeg byttet først bakpotta og ble veldig skuffet helt til jeg fant ut at den måtte kjøres inn. Da ble det bedre, men var fortsatt ikke fornøyd. Prøvde så å få tak i Race utgaven, men inge kunne skaffe meg den. Shmiedmann som jeg hadde kjøpt Sport potten sa at denne kunne de ikke skaffe?!?! så da ble det til at jeg fjernet den orginale mellompotten og satte inn sound rohn. Det gjorde susen!!!! Herlig mørk rumlig på lavt turtall og i mellomregister, samt kraftig snerr på topp.... ahhhh herligt! KAN ANBEFALES fra min side Eneste bekymring nå er EU kontrollen jeg skal på da Eisenmann ikke har TUV papirer på sine potter/sound rohn. Håper i det lengste at det likevel slipper igjennom
Narum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 snakka med dem de sa de ville ikke anbefale aa fjerne mellom potta siden den kanskje ikke vill komme igjennom EU kontrollen. Men det jeg lurer paa er, Hos meg gaar det 2 rOr til mellom potta fra katten men et i fra mellom potta til bakpotta, da jeg bestilet bak potta bestilte jeg med Enkelt rOr til bakpotte, saa da sliter jeg med aa finne sound rOr som kan gaa fraa dobbel til enkel, eller er det bare meg ?
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Nei er jo slikt originalt.. ? Så da er det bare om de har lagd noe til din bil.. Phøy.. Får du den ikke gjenom.. Reis te ny plass.. Jeg kom gjennom med Scorpion potta, og har aldri hørt noe potte som er mer lyd i enn den.. Ble målt til 88 db ved målestand på omdreininger.. Ikke noe problem..
Narum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 trukke det va lyden som var no problem, var no med no utslipp, harke styring paa saant jeg
LianLi Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Eisenmann skal vel være noe av det beste, med fin rolig brumming på tomgang og cruising, men planter man foten er rå-sekserlyd i vente på deg Bør vel helst kombineres med åpent luftfilter.
Narum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Lian ja det har bra brumming paa rolig turtall men det er ikke no fart over det naar jeg trOkker til syntes jeg, er samma som orginalen, men folk sier det maa kjOres inn saa jeg maa vente aa se
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 trukke det va lyden som var no problem, var no med no utslipp, harke styring paa saant jeg Det hvet du nok ikke før du har prøvd, teddysen kom jo gjennom på utslippet med scorpion potta og jeg har nå kommet igjennom med den jeg har nå også.. Så det går nok bra om alt annet er på styr.
IvarT Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Lian ja det har bra brumming paa rolig turtall men det er ikke no fart over det naar jeg trOkker til syntes jeg, er samma som orginalen, men folk sier det maa kjOres inn saa jeg maa vente aa se Kan hilse å si at på min med Eisemann sport bakpotte og sound rohr så er det lyd så det holder når jeg drar den ut på turtall
Narum Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Lian ja det har bra brumming paa rolig turtall men det er ikke no fart over det naar jeg trOkker til syntes jeg, er samma som orginalen, men folk sier det maa kjOres inn saa jeg maa vente aa se Kan hilse å si at på min med Eisemann sport bakpotte og sound rohr så er det lyd så det holder når jeg drar den ut på turtall Da burde det bli det paa min aa men har du fjerna mellom potta ?
IvarT Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Lian ja det har bra brumming paa rolig turtall men det er ikke no fart over det naar jeg trOkker til syntes jeg, er samma som orginalen, men folk sier det maa kjOres inn saa jeg maa vente aa se Kan hilse å si at på min med Eisemann sport bakpotte og sound rohr så er det lyd så det holder når jeg drar den ut på turtall Da burde det bli det paa min aa men har du fjerna mellom potta ? Jepp mellompotta er fjernet og erstattet med Eisenmann sound rohr. Hadde bilen på EU kontroll her i Stavanger i går, og det gikk igjennom uten det minste problem Yiippppiee!!!
caaatooo Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Eneste bekymring nå er EU kontrollen jeg skal på da Eisenmann ikke har TUV papirer på sine potter/sound rohn. Håper i det lengste at det likevel slipper igjennom Jeg mener man får TÜV papirer til Eisenmann sine sportspotter, men ikke til race utgavene. Synes å huske at jeg leste dette på nettsiden deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå