Gå til innhold

SOLGT!


Bengt
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig flott bil. Nesten kliss lik fadern sin orginale 520 M-sport. Men legg ut bilder av fører-/passasjerstol, samt et bilde rett bakfra. Lykke til med salget! :)

Takk takk!

Er utrolig fornøyd med bilen egentlig, og det er så synd at bytting av bil skal være så dårlig butikk... Er av den typen som blir helt fortapt når jeg ser noe jeg har lyst på... Ser for meg at E-38 blir tingen:-)!

Skal støvsuge og fikse litt på bilen i ettermiddag, så legger jeg ut noen bilder etter det:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomat eller manuell?

Klimaanlegg?

Denne er med manuell...Er også montert shortshift så den er veldig kjapp og kontant i giroverføring.

Dobbel klima OG soltak:-)!

La den ut på Autodb i går også med Autodb-kode: 1892136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du gå ned til 95.000?

Understell og alt er tight og fint?

Utrolig fin bil!

Har litt slakk i en bærearm høyre frem... Skal skifte denne innen en mnd tenker jeg. Koster ca 1200,-

Fikk også muntlig etter EU-kontroll anbefalning om å holde øye med et stag på venstre fremme... Dette er kjøpt inn og er klart til montering når slitasjen blir for stor.

Ønsker primært bud over det slik at jeg får slettet heftelser ved salg. Regner med dette kan bli vanskelig, men siktet primært på en høyere pris enn 95 000,-... Men det er notert :wink: !

Takk takk, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...