Kobar Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 skal montere motstand til varmeregulering på min 93 318is e36, men finner ikke hvor den gamle er. tok av vindusviskerne, og dekselet over viftemotoren, men fant ingen motstand der.. delenr er:64118391705
Bonden Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Inne i bilen mest sansynlig mot midtkonsoll ved pedalene. er den ikke der sitter den på motsatt side.
Kobar Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 var under rattet innvendig og kikket, men fant ikke noe der heller. har skiftet motstand til viften, som da sitter på pasasjersiden inn i en luftekanal...
Kobar Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 er dette samme motstand som den man skifter når vifta kun sviver på nr 4? for den har jeg skifta tidligere! tok ut den gamle og sammenligna med den nye, og di var prikk like, og kontakten passet rett på. men den passet ikke så veldi bra inn i luftekanalen den gamle hadde liksom ett spor oppe til høyre, mens den nye var helt rett på den siden. denne ligger jo da på passasjerside, og inn mot mitdkonsoll. er det kun en motstandsregulator på varmeanlegg til e36? har høtr om andre biler som har en motstand til syrke på vifte, og en motstand på regulering av varme
Kobar Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 kan det være nr 8 på dette bildet jeg må ha ny? edit, glemte bilde
Kobar Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 skiftet ut del nr 8 på bildet. og da fikk jeg justert temperaturen når jeg kjører lufta på frontruten. men blåser kun samme luft i kanalene mot hodehøyde i bilen(de som sitter i dashen) er det normalt eller? klarte også å brenne meg kraftig på denne viftemotstanden, da jeg tok den ut mens bilen og vifta sveiv... kom borti fjørene på motstanden, og det var HOT HOT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå