tmte34 Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 når bilen min står på tomgang, og når jeg tapper så vidt borti gasspedalen, og når jeg stopper bilen, hører jeg en klirring, knurring, men lyden forsvinner helt når jeg holder inne clutchen. det var noen som sa at det kunne være et såkalt trøstelager, går det an og bytte det ut selv i så fall, eller er det kanskje noe annet som lager lyden?
Frode_E30 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Det er nok utløserlageret ditt som begynner å bli dårlig.
JoCCe Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Som frode sier så har du symptomer på dårlig utløser lager på kløtsjen :/
tmte34 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 ok, hva vil det si? dyrt/vanskelig å skifte? har ikke peiling på sånt jeg
Frode_E30 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Det er en grei jobb om du har vært borti det før, men det er en del arbeid. Du må av med girkassa, der ligger lageret mot den armen som skyves mot trykkplata. Når du skal bytte lageret bør du vurdere å kjøpe ting som nye foringer til giroverføringen, olje på girkassa og slikt når du først har alt demontert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå