T.R.Melum Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Noen som har kjennskap til denne Compacten fra Nordland? 316i som har gått i Bodø... Er på utkikk etter konebil, og er så og si enig med selger om et eventuelt kjøp. Men hvis det er noen her inne som sitter på informasjon om bilen som kan være avgjørende ifht kjøpet, så skrik ut snarest!
T.R.Melum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 316 ja, ikke fra Bodø men fra Leknes. Men selger kunne ikke møte meg på halvveien (Mo i Rana), så derfor blir det så jeg kjøper en annen gul 316 compact, og denne er fra Bodø. Sikkert denne du sikter til. Har du kjennkap til den eller: Autodb kode : 1822435
Dan Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Kjenner ikke til den, men har sett den noen ganger. Går en gul på Fauske også. Ikke så ofte man ser det akkurat. Var kanskje litt unødvendig skryt i den annonsen, men trenger ikke bety noe. Positivt at han tar service før salg
T.R.Melum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Ja, det stod mye i den annonsen. Håper bare ikke at jeg kommer til Mo i Rana og bli skuffa... Er ikke den selgeren som står oppført i annonsen, fordi bilen fulgte med som en del av et større salg til den nye eieren. Han holder til i Svolvær, og hadde ikke bruk for bilen. Virket som en meget grei kar. Ikke noe problem å prute på prisen pluss at han tar seg fri fra arbeid og møter meg på halvveien. Heter Kim.
Deep Dish Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Har sett denne kjørende rundt å råne i Bodø en del.. Mener å huske at det er en jente som stort sett har kjørt den.!? Men kjenner dessverre ikke stand på bilen, så kan nok ikke hjelpe deg der.! edit: Denne bilen har vært full av klistermerker/reklame rundt bilen, så du bør sjekke at det ikke er merker av de nå som de er fjernet.!
T.R.Melum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Har sett denne kjørende rundt å råne i Bodø en del.. Mener å huske at det er en jente som stort sett har kjørt den.!? Men kjenner dessverre ikke stand på bilen, så kan nok ikke hjelpe deg der.! Går ut fra at du mener den bilen på autodb som jeg la ut koden til? Den bilen som er avbildet i første post er ikke den jeg skal hente.. (sorry burde bytta bilde....)
Deep Dish Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Har sett denne kjørende rundt å råne i Bodø en del.. Mener å huske at det er en jente som stort sett har kjørt den.!? Men kjenner dessverre ikke stand på bilen, så kan nok ikke hjelpe deg der.! Går ut fra at du mener den bilen på autodb som jeg la ut koden til? Den bilen som er avbildet i første post er ikke den jeg skal hente.. (sorry burde bytta bilde....) Ja, det var den siste jeg snakket om. (den i Bodø) PS: Fikk du med deg ang klistermerkene på bilen.!?
T.R.Melum Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Har sett denne kjørende rundt å råne i Bodø en del.. Mener å huske at det er en jente som stort sett har kjørt den.!? Men kjenner dessverre ikke stand på bilen, så kan nok ikke hjelpe deg der.! Går ut fra at du mener den bilen på autodb som jeg la ut koden til? Den bilen som er avbildet i første post er ikke den jeg skal hente.. (sorry burde bytta bilde....) Ja, det var den siste jeg snakket om. (den i Bodø) PS: Fikk du med deg ang klistermerkene på bilen.!? Har nå endret bildene slik at den rette compacten vises. Hva klistermerker??! Skal sjekke nøye etter spor av disse! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå