ADHD POWER Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Hei. har satt i en 2.5 med turbo i touringen min, og når jeg satt på girkassen, syntes jeg at de to platene som girkassen er festet i så veldig tynne ut! hva har folk gjort med dette? holder de rundt 300hk? noe skeptisk til dette:S Takker for svar=)
oddis Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Du snakker om gummiforingene på girkassetraversen? De skal holde fint de. Ta gjerne de stiveste foringene fra E30 325.
ADHD POWER Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 tenkte på de to platene som er sveiset fast i gulvet. der hvor den tverbjelken til de foringene du nevner er festet.
Fliid Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Den er ikke sveiset. Er to pinbolter med gods i bunn som du kan gli langs med sporene. Må justeres ved bytte fra Getrag 260 til 240 f.eks. (Derfor du har den "glide" funksjonen". ) Etter meg kjent så blir det ikke gjort noe med dette ved turbo bygg. Bare bytting av foringene.
ADHD POWER Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 ja er det sporet jeg snakket om. får prøve med stivere foringer. men syntes de platene som utgjør glidesporet så meget tynne ut. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå