Aama_Racing Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 nå må dere lage en fet drifte bildeserie som vi andre som har for treg data kan kose oss med
-Sammy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Aama, det kommer bilder under saksa nå. Øving gjør mester ollilur
Flatshift Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 lasta ned spillet nå, men det hakker no helt værre! får ikke spilt! :S hva må jeg gjøre??
andybooy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 lasta ned spillet nå, men det hakker no helt værre! får ikke spilt! :S hva må jeg gjøre?? kansje pcen din ikke takler spiller?
Flatshift Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 pcen min er jo ikke så gammal! er en Dell dimension 4600...
andybooy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 fant et fint lite strekk på banen, kunne sikkert fått litt mer også, men prøvde maaange ganger, og havna utom somregel:p
-Sammy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 En liten writeup til de som ikke helt får til osv. Hva er Hamachi? -Et program som gjør at vi kan ha et privat nettverk over internett. "LAN" over internett enkelt og greit. Det vil si at pc'ene våre finner hverandre og ergo vi kan spille sammen. -Slik vi bruker hamachi så er det en person som setter opp en server. Altså den personen setter opp "løpet" kan du si. Installering: Når du får spørsmål om "disable vulnerable Windows services" så er det opp til deg om du vil at andre skal kunne se filene du har delt på din pc. Velger du å huke av her så øker du sikkerheten, dette er nyttig om du skal bli med i større netverk der du ikke fullt stoler på alle. Så når du får spørsmål om "basic vs. premium" så er det bare å velge basic. Du trenger ikke mer. Etter å ha installert det, så starter du programmet og gjør følgende: -Trykk på knappen nederst til venstre, "power on." -Så tror jeg du skal velge deg et navn, husker ikke helt dette.. -Så trykker du på knappen med en trekant på, og velger "join network" -Her skriver du inn "bimmersgutta" og under der "bimmers" Så trykker du join. Da skal du få opp en liste over de andre som er med i nettverket. Bruk: Start hamachi, sørg for at du er tilkoblet nettverket (du ser listen over de andre deltagerne) Etter å ha konfigurert hamachi under innstalleringen så skal det bare vær å trykke "power on" de neste gangene du skal bruke det. Noter ned tallene som står foran navnet til den som har serveren. Hvis for eksempel jeg "-Sammy" har serveren, så skal du ha tallene som står foran navnet mitt, altså (5.124.xxx.xx) Enkelt og greit, bare noter ned tallene på et papir. Så starter du M3 Challenge. -Gå til "Local Network" -Trykk så på "Add IP Adress" Her skriver du inn tallene du noterte, og trykker på den grønne "V'en" Så må du vente å se om du finner serveren. -Finner du ikke serveren så er det bare å prøve "Add Ip Adress" en gang til. Kommer ikke serveren opp etter du har gjort dette 2-3 ganger er det noe galt et sted. Finner du serveren, kommer det opp navnet på serveren og banen som kjøres osv. F.eks. "bimmers.no - Nürburgring - 4/16" tallet tilslutt viser hvor mange som er inne på serveren. Da er det bare å trykke "join" Så kommer du inn til "Grid'en" der ser du en liste over de som er inne og kjører. Her kan du trykke deg inn på chatten litt til venstre om du vil spørre om noe. Hvis ikke er det bare å trykke "Drive" nede til høyre. Tut og kjør
andybooy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 pcen min er jo ikke så gammal! er en Dell dimension 4600... sier meg ikke mye, min heter pacardbell hva sier det om ytelse?
Flatshift Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 kanskje litt uklar på akkurat det ja ytelsen på pcen er jeg ikke sikker på rett og slett.
andybooy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Haha, packard bell er da produsenten ja var det jeg prøvde forklare, at de sier ingenting om pcen takler spillet:p
andybooy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 kanskje litt uklar på akkurat det ja ytelsen på pcen er jeg ikke sikker på rett og slett. hehe, men da ligger sikkert problemet ditt dær;) men vis du høyreklikker på "min datamaskin" kommer ytelsen og slikt på de meste fram;) "ram,prosessor og litt slikt" og trykker på egenskaper selfølgeli, det glemte jeg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå