krutte-39 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 komman, ingen interesserte? vi snakka ekte xenon lykter, eg ser for meg en 4000,- for alle lykter..(Bud?)? originale lykter i perfekt stand.. Pris er for alle lykter..
krutte-39 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Bump Eg vil bare bli kvitt lyktene, dei ligger bare og tar plass, originale xenonlykter selges! NOKEN må vell være interesserte? Noken som viser interesse?
krutte-39 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Bump.. 4000,- for alle lykter? er inkludert tennere og alt, komplette lykter med xenon, baklykter og sideblink følger med..
Speedy_G Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Hei. Vil dei lyktene passe på ein 96' modell? Og har du bilder?
krutte-39 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Dette er originale xenon lykter ja, dei vil passe til en 96 modell og ja, bilder vil komme imorra, men er vanlige lykter med orange blinklys, men skal få fiksa de imorra å fått lagt ut, komplette lykter, med tennere og pærer og alt.
krutte-39 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Her er lykter mens dei var monterte på bil vertfall, skal få innpå bilder av lyktene imorra, har desverre ingen bilder av lykter i "bruk"
Gislius Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Dette her eg jo billig! Ei pære koster jo 1000 spenn! Hvilke av lysa som er xenon(nærlys, fjernlys, begge)?
krutte-39 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Dette her eg jo billig!Ei pære koster jo 1000 spenn! Hvilke av lysa som er xenon(nærlys, fjernlys, begge)? Oi, eg hadde heilt glømt dinna tråden, såg den igjen først no. Dette er originale lykter ja, billig eller ikkje, eg skal ha dei vekk, dei ligger kun og samler støv, ligger tørt og godt på gulv med varmekabler. Der har dei faktisk låge i snart eit år.. Kun xenon i nærlys, men selvfølgeli, kanongodt lys, det er ikkje til å skjule. Skal sikkert ikkje mykje til for å montere xenon i langlysene og. Men no har eg og tilsalgs: -Bakfanger med luke for avtagbart hengerfeste, NYLAKKERT!! Eg skal faktisk sei med handa på hjerte at den fangeren er 99,99% STRØKEN, kun frakta heim fra lakkerer og plassert for lagring etter lakkering. Bakfanger før oppigjenlakkering, lakkert i samme farge, no er det ikkje forskjell på avtagbar luke og fanger som på bildet. -Originale sidespeil, med memory (glasset på venstre speil må skiftes vel å merke, ikkje grunnet knust, men grunnet speile har skilt seg...?) Einaste eg klipte ledningane på varmen i speilene grunna eg brukte litt av dei til dei nye speilene mine, men dette skal ikkje være noke problem å fikse til igjen for deg om du kjøper dei -Gammel grill, som visst på bilde. -Original BMW Cd skifter, for 6 cder, selges med festebrakett. -Original Bmw kassetspiller. Foreløbi selger eg ikkje dei gamle baklyktene mine, da dei stepper inn som reservelykter da eg fekk problemer med dei nye eg kjøpte. Men uansett, ikkje nøl med å ta kontakt, eg er ute etter å bli kvitt tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå