bmwsel Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Ved kjøring i revers rister det i bilen når den løses ved lavt turtall. Ristinga forsvinner ved litt høyere turtall. Hva er galt? På tide å skifte clutch?
BMW_Stig Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Jeg hadde samme greia på min i både revers og 1. gir og da var clutsjen gåen. Tar den også langt ute er det ganske sikkert at det er clutsjen. Jeg kan tenke meg du kjenner det ekstra godt om du skal ta løst litt kjapt ut av veikryss.
en325ic Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 kjør i 50km ligg i tredje gir trykk inn clutch gi gass så slipper du clutch slurer clutchen så er den gåen! napper den tak med en gang så er den i orden! men ikke jør dette ofte da dette er stor belastning på clutch..
bmwsel Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Noen som har peiling på hva det koster å skifte clutch på en 320dt?
Bimmerlars Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Noen som har peiling på hva det koster å skifte clutch på en 320dt? 7-10 tusen tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå