Gå til innhold

Hva skal jeg velge?  

46 stemmer

1. 1. Hva skal jeg velge?

• Full oppgradering av bilens ekstriør, interiør og understell med deler fra Ac Schnitzer
      9
    • ESS Kompressor
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rikki, skal du bruke +50K på denne da? Trodde du skulle ha noe annet, f.eks 540/740 8) . Noe jeg selvfølgelig mener du heller bør gjøre :) .

Vurderer jo selvsagt 540/740 MEN ser for meg bensinpriser i taket og et forbruk uten like.. jeg kjører jo altfor mye.. hehe. er oppe i 18000 siden nyttår... Også er jeg i grunn veldig glad i denne bilen, den er så godt holdt at jeg ikke har hjerte til å selge den.. egentlig.

Men hva synes du da Steffan? kompressor el gjøre bilen helt optimal ellers?

Evt har jeg svart i tråden til en i Troms som skal selge en 328 maskin.. Hadde ikke vært så halvgalt det heller...

Skrevet

Har hatt gleden av å oppleve en E46 320 kompressor, og må si at det er moro. Men så er det detta med å kjøre bil som ikke er godkjent og sånt da. Blir det noe kanskje jeg også skulle slått på stortromma. Hehe. Haddde vært moro, men blir nok med drømmen for min del. Vil ha godkjent bil.

Skrevet
Har hatt gleden av å oppleve en E46 320 kompressor, og må si at det er moro. Men så er det detta med å kjøre bil som ikke er godkjent og sånt da. Blir det noe kanskje jeg også skulle slått på stortromma. Hehe. Haddde vært moro, men blir nok med drømmen for min del. Vil ha godkjent bil.

Det var morro ja? :D det liker vi.. hvordan var det med drag osv i den?? Savner virkelig mer kraft fra bånn...

Skrevet

Sier da ESS. Styling fikses etterhvert senere. Men jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på å trimme en B20 :P .

Men hva er din BMW verdt sånn ca idag? Skal du bruker sånn ca 50-60.000,- på denne, så er det vel ikke såååå mange penger til du må legge ut for å kjøpe denne 8) .

Skrevet

Sier da ESS. Styling fikses etterhvert senere. Men jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på å trimme en B20 :P .

Men hva er din BMW verdt sånn ca idag? Skal du bruker sånn ca 50-60.000,- på denne, så er det vel ikke såååå mange penger til du må legge ut for å kjøpe denne 8) .

Ja, var det da.. Synes i grunn ESS leverer størst effektøkning på B20 maskinen jeg da.. Vil jo gå bedre enn 330i manuell.. Også er det skrupresse og ikke sentrifugalpresse.. så den gir fullt trykk allerede ved 2300omr. Det gjør det også litt morro;) hehe

Den 325ci har den sentrifugalpressa som man må jobbe litt med for å få til å lade "godt" nok mente Ess. Og prisen på den er jo en del mer enn hva jeg ville forventet å solgt min til med presse.. evt som du sa solgt + presse..

Er vanskelig valg da.. hadde ikke gjort noe om bilen hadde blitt helt topp ellers også.. men 320 er ikke akkurat verdens navnle når det kommer til effekt.. hehe

Skrevet

Motor fremfor fancy plast, alltid :D

Dog kjedelig hvis man havner i en ulykke og du ikke har godkjent bilen med kompressor, da blir det du som må betale for alt :?

Skrevet
Motor fremfor fancy plast, alltid :D

Dog kjedelig hvis man havner i en ulykke og du ikke har godkjent bilen med kompressor, da blir det du som må betale for alt :?

Ja, er akkurat det der jeg også tenker på.. Vil jo selvsagt ha dette godkjent, men med tanke på at bilen er importert for bare noen få år siden, så frykter jeg at Stoltenberg & Co skal ha hele bilens verdi omtrent bare i avgifter på å godkjenne dette her.. og da blir jeg litt mer betenkt om jeg i det hele tatt orker tanken..

Vil ha dette her ordentlig også...

Skrevet
http://www.toll.no/templates_TAD/ChangeVehicleStatus.aspx?id=77&epslanguage=NO

Har jeg bomma helt, eller er dette den totale utgiften på statusendring? Må bilen registreres på nytt også?

Nå fikk ikke jeg opp hva du fikk som total pris bare i avgifter, men det jeg regnet på kom på 88.000kr, og da pluss 52000 som ESS skulle ha, så begynner dette å koste langt mer enn det smaker..

Så da lurer jeg på om jeg ikke heller setter bilen i 140% stand med å bytte alt i understell, slik at bilen der blir som ny, M-pakke kanskje?

Vil hvertfall takke alle for innlegg og avstemming!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...