Joatle Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 For det første så lurer på jeg på om noen har en oversikt over hva de forskjellige reléene gjør for noe? Gjerne gi meg en link Fjernlysene mine kutta plutselig ut, null klikking ifra noen relé men jeg vet jo ikke vilket relé som hører til fjernlysene.. Sikringene er ikke gått.. Noen som har peiling? Og sist men ikke minst, sikring nr 25 er gåen, det er ei 30 amp sikring som hører til noe så fancy som "Zusatzlüfter" eller "Auxiliary exhaust" som babelfish sier Noen som har peiling på hva det er for noe? Jeg er ikke flink i tysk og den engelske direkte oversettelsen gir ikke meg noe mening iallefall.. Håper på noen kjappe svar etterhvert Ha en fin kveld videre og på forhånd takk
Arild G. Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 http://www.e38.org/e34/e34_91_etm.pdf visst du ser på de tre nederste valgene i menyen på venstresida i linken her, så er det vist hvor de forkjellige komponentene er og hva de er. den sikring nr 25 tror jeg går til ei vifte forran radiatoren. håper det hjalp litt
Joatle Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Takker, ja den sikring 25 kan nok stemme ja for vifta fremme sviver ikke og nytter ikke å skifte sikring :/ Fant forsatt ikke noe rele til fjernlys på den linken der, kanskje bare meg som er blind? Og i dag slutta forresten blinklysene å "klikke" altså de lyser ikke, de "klikker" ikke og lyser ikke i dashen, men det er bare når jeg blinker til venstre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå