Jokkis Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Ser at min M3 skulle vært litt lavere forran. Ca 1,5-2cm. Hvilke fjører anbefales? Nok å bare bytte fjører eller må eg bytte dempere og? Skal ha på gt leppe og så tror det holder med maks 2 cm senk. Kanskje noen photshop guruer her som kan vise korleis det vil bli med en sånn senk og kanskje få på en gt leppe (den gt kopi leppa uten det som stikker så langt fram).
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Eibach fjærer er jo ikke akkurat så dumt, men tror ikke de lages i 40/15 senk. M-tech som står på bilen nå senker den vel 15-20mm foran og bak, så da blir vel 40/15 ganske rett. H&R lager hvertfall dettel. Det beste er jo å kjøpe dempere tilpasset senking, men det er en "uskreven regel" om at opp til 40mm senking går greit på orginale dempere. Mer enn dette vil slite så mye på demperne at du like godt kan skifte dem med en gang
///Mysild Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 senkeskåler tar vel 1-1.5 cm, så kanskje bare prøve de? gt kopi leppe ut den om stikker fram? du tenker på splittere da kanskje?
opt Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 På M3 er det Bilstein PSS9 som er tingen. Da kan du senke akkurat så mye du vil og justere hardheten på demperne. Koster ca 19 lapper da men. http://www.autotrio.no
Jokkis Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Det er begrenset kor hardt det går å kjøre med en cab så det er mest look'en eg er ute etter mer enn å forbedre kjøreprestasjonene. Men kanskje eg kan prøve slike senkeskåler. Men korleis finne eg ut om eg ikkje allerede har det. Dette er vel noe eg får på bmw.
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Senkeskåler er ikke orginale BMW-deler, så får det nok ikke der.
Jokkis Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 finnes det noe DIY (gjør det selv) for å bytte slike? de sitter vel i underkant av demper eller er eg helt på villspor?
///Mysild Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 veldig enkelt å bytte, skruer ned demper/fjær, og bytter toppskåla, den som fjæra treffer, dette er i toppen av demperen hmmm.... bare google senkeskåler
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Autospar selger hvertfall senkeskåler. Ikke noe stress å bytte som Mysild sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå