Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært å fått tak i noen Produkter.. Verdien på alt ble vel 2000 kr.. Alle "snax" produktene hvertall...

Såpa er god.. Virker skånsom og lukter veldig godt.. Utsendemessig blir bilen blank.. Renser godt i lakken.. Vaskehansken kan jeg anbefale. Gjør at såpen skummer bra, og når du bruker den som en vott er det lettere å følge linjer, kanter osv..

Tørket av med Water Magnet.. WTF? Og jeg som har brukt Turtle wax pusseskinn i årevis.. For noe drit.. Kluten er myk, og suger te seg vatn som en liten unge slurper i seg milkshake.. Helt utrolig.. Kasta pusseskinnet.. Gidder ikke bruke det på felgene engang..

Deretter var det clayen.. Her også.. WTF?

Bilen ble nylakkert i påska, så tenkte det ikke var så mye urenheter. Clayen er helt rå den. Kan høre at den kommer over urenheter, og ved litt lett gnikking blir skurelyden borte.. Legger ikke igjen riper, og overflaten blir så blank som den aldri har vært, mye grunnet at man bruker quick Detailer som væske for leirklumpen..

Liker dette produktet, gjør det morsomt å drive på litt når man formerlig hører at den jobber, og kan føle det etterpå..

Deretter.. Tech Wax 2.0.. Liv Lunder hos Panvulksa at de fleste legger på alt for tykt. En Flaske bør holde til 18-20 poleringer.. Med dette friskt i minne smørte jeg på ett meget tynt lag wax, og ventet.. Når det var tørket polerte jeg av med bomullsklut.. Ble strøkent. Kan se at det blir mindre "Swirls", men de blir ikke helt borte.. Bomullskluten er ekstremt myk, og vaskes lett i vaskemaskin..

Har igjen å prøve ScratchX'en i morgen.. Kan tenke meg å gå over hele bilen med den da før jeg prøver tech waxen på resten.. (Prøvde på bagasjeluka først..)

Alt i alt.. Storfornøyd.. Har virkelig erfart at dette er bedre enn de andre produktene jeg har prøvd av merke autoglym og Turtle..

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ser at det er mange her som bruker poleringsmaskin , jeg har tenkt på en selv og , noen som har annbefalinger til hvilken maskin evnt. noen maskiner som ikke er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...