tarjei Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 har endel deler eg skulle ha selt. du ser en liste nedenfor. understels deler som -dempere med fjører. -calipre, -v stikk aksel -hele opphenge som kardange er festa i ( har ikkje kardang) -begge berearmene bak. -mellomaksel. -styresnekke. -diverse varmesjold. -baklykter. oreginale. -v front og bak dør med lit rust nederst i falsen. -taktrekk uten takluke hvit. -diverse panel som lys og leselys i taket og i stolpene. -svart hattehylle uten bremselys. -diverse tettelister. -lister for alle stolpene inne (interiør) -bremsekraftforsterker. -styre enhet for abs. -nesten komplett ac (ikkje styrepanelet som er inne i bilen og ikkje kjøleren som er forran radiatoren. har stått på en 316 (motor vis interisert) - diverse interiør bak i bagasjerommet bilde kommer må ikkje være redd for å ringe. ha mer som eg ikkja har skrivet sikkert. mvh tarjei tjønn tlf 90627245 msn tarjei62@hotmail.com
StianA Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 hva pris for ac? er det komplett? bilde av dørtrekk? hva skal du ha for dør lista på fører døren?
tarjei Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 har ikkje dashbord eller dørtrekk barre så det er klart
tarjei Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Hvilke varmeskjold er det du har ? det meste åssen er du ute etter?
tarjei Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 har også tak eg kan selge 97model vis noen er interisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå