530diesel Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 har i det siste fått problem med varme i varmeapparatet da jeg kjører med A/C på , kan ha gradene på 17grader kommer kaldluft ut av ventilene på dashbordet og i dørene men på gulvet kommer det bare varmluft. Stenger av for gulv kommer det opp på frontruten,dette er veldig ubehagelig i tiden som kommer (sommer). Har bytta varmeapparat føler/rele som er oppunder dashbordet på passasjersiden da vifte ikke gikk i auto, dette er noe som har kommet noe senere.
jacobsenthomas@hotmail.co Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 har i det siste fått problem med varme i varmeapparatet da jeg kjører med A/C på , kan ha gradene på 17grader kommer kaldluft ut av ventilene på dashbordet og i dørene men på gulvet kommer det bare varmluft.Stenger av for gulv kommer det opp på frontruten,dette er veldig ubehagelig i tiden som kommer (sommer). Har bytta varmeapparat føler/rele som er oppunder dashbordet på passasjersiden da vifte ikke gikk i auto, dette er noe som har kommet noe senere. Jeg skal til å bytte varmeapparat føler/rele nå, men jeg vet ikke hvor jeg kommer best til for å skifte. hadde vært greit å vite før jeg satte igang det var den føleren med masse "pinner" på sant ?
530diesel Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 ja det er den med mange pinner, du må inn fra høyre side på bilen under dashbordet. trangt men det går bare klem inn låsene å dra den ut med litt lirking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå