Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var monstertruck show på Gjøvik igår.

Samme showet var her i 2005. Ganske sikker på de hadde de samme bilene og. DVS 325i e36 4-dørs. Imponert over at de går fortsatt i og med at de sikkert er på turtallsperra 10-20ganger på hvert show som avholdes hver dag hele uka. Gærne tyskere vett. Men tok hvertfall noen bilder :)

6q7o10ehgxumo8r0asg4.jpg

Line up med biler

k66afgujsvmkrihx0w5z.jpg

Tohjuls kjøring

qmh9zduce8hkjm2d9atj.jpg

Legg merke til e34en med strober på taket og kufanger :P

mzs5e7t5cezhisjxixx0.jpg

Tohjulskjøring under hverandre :o

f1y7hp5k62xqhcvqre9d.jpg

Vraking av en gammel corolla

eajc2j3noorfep0br2ig.jpg

Vraking av japsebiler

Skrevet

Var selv på dette showet for ett par uker siden, kanongøy å se på :lol:

Tohjulskjøringa er imponerende :wink:

her er forøvrig en video-snutt for de som ikke har sett showet:

Skrevet

Kosta 200,- på tribune, 180,- for ståplass.

Imponerende at motorene holder ja, vil faktisk tro at de har motorer "in stock" når de reiser rundt. Ikke mulig at de motorene kan vare lenge...

Ang. oljepumpe/bunnpanne kan det være den er ombygd for å kunne kjøre på 2 hjul, men ifølge arrangøren var bilene originale....

Skrevet
Free entrance :)

Har kontakter i redningsbransjen vett ;)

hehe nice :) hadde tenkt meg en tur dit, men hørte noe om at man måtte bestille bileter før på dagen :?

Skrevet
Free entrance :)

Har kontakter i redningsbransjen vett ;)

hehe nice :) hadde tenkt meg en tur dit, men hørte noe om at man måtte bestille bileter før på dagen :?

Åh, her i Bergen solgte de kun billetter i luken rett før showet.....

Skrevet
Utrolig at bærearmene holder under tohjulskjøringa :)

Yes, for ikke å snakke om dekka, kjører jo delvis på siden av dekkene.. så det ble noen punkteringer under showet :lol:

Skrevet
Kult show ja! Var der selv;)

Er forøvrig BMW 318i de som kjører på to hjul! Mens de andre er 325i.

Sikker ? Syns jeg hørte 6er lyden på de som rægga rundt på to hjul og jeg :P uansett. Godt gjort. Spess han som skulle kjøre saktest mulig på to hjul. Syns det er villt at det holder når at de plukker ut 4stk fra publikum som skal sitte på og jeg. 5personer og 2hjul i bakken er ganske imponerende :)

Skrevet

Dette showet har vært her hvert år nå i snart 5 år. Alltid de samme folka og triksene. Alltid like moro :)

Det som er sikkert er at jeg aldri setter meg på i tohjulskjøringa. Er så sinnsykt små marginer. Og da det går galt, da går det galt. Null belter og veltebur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...