Bmwray Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hei. Har en 1996 modell 320i m52 motor den nye oppgraderte vannpumpen? Motoren er helt svart på dekslene, dem med den gamle vannpumpen som ryker fortere har sånn sølv deksel forran på vanosen der? Bare lurte siden min har gått 135000km og jeg har akkurat kjøpt den. Hvis den ikke har den nyeste oppgraderte vannpumpen så tar jeg bare og bytter den for det er kjipt hvis den skulle ryke på en ferietur feks Lurte også på en annen liten ting.. Jeg har kjørecomputer og når jeg trykker på chek så kommer det opp sånne orange ruter også slår den seg av etter noen sekunder.. men før jeg stilte klokken så sto det på tysk at jeg måtte stille den, er det noe rart med den siden den bare slår seg av etter jeg har trykket på sjekk? eller betyr rutene at den ikke fant noe feil? Takker for svar
bjalle Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Unødvendig å bytte vannpumpen før den blir dårlig,ta tak i radiatorviften med begge hender,kjenner du slark så bytt pumpa,vent til rundt 150 000 og bytt reimer og strammehjul,pluss alt kjølevann samtidig.135 000 på en 96 modell var unormalt lite,da er den jo knapt innkjørt.eller er det byttemotor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå