krutte-39 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hei, tok en "test" på instrumentet mitt igår, men etter eg hadde gjort dette, kom eg tilfeldivis borti eine knappen på dashbordet, og da kom eg innpå ein te test og det eine og det andre førte te de hitt, noke som gjore at eg trykka for å komme meg utav, noke som kanskje har resultert i noke?:S Snakka med ein som jobba på bmw verksted, han sa at han hadde aldri innbillt seg at eg kunne gå innpå der og holdt på å sei ødelegge noke, men han kunne ikkje skjønne ka ditta symbole va, han hadde aldri sett det før. så ringte eg til bmw idag, dei hadde aldri sett ditta tegnet før, men dei skulle forhøre seg rundt og sjekke om dei fant ut av det, så viste deg seg at der var ein med samme utstyrspakken som meg som jobba der, han og hadde dette symbole, men det hadde aldri lyst, og han hadde ikkje peiling på ka det kunne være fornoke. så einaste dei kunne gjere va å ta inn bilen for å nullstille, evnt, diagnosetest.. men noken andre her som har sett dette symbolet og veit ka det betyr og korleis en kan fjerne det?
Johnsen Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hvilknen årsmodell er dette? Kan ikke være en slik avstandsføler forran på bilen?
krutte-39 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Det er en 97 modell, bmw var innpå utstyrslista mi og såg, eg har ikkje avstandsføler på min bil i front
Bojax Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hei, det symbolet du viser til er rett og slett "kø" symbol som kan komme opp dersom du har navigasjonssystem med såkalt TMC. Funker ikke i Norge, utbygd sørover i Europa. BMW lager stort sett like dashbord for flere modeller innen samme modellserie, jeg har hatt en haug med E39'er og alle har hatt dette symbolet i dashbordet - men inaktivt.
krutte-39 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Hei, det symbolet du viser til er rett og slett "kø" symbol som kan komme opp dersom du har navigasjonssystem med såkalt TMC. Funker ikke i Norge, utbygd sørover i Europa. BMW lager stort sett like dashbord for flere modeller innen samme modellserie, jeg har hatt en haug med E39'er og alle har hatt dette symbolet i dashbordet - men inaktivt. Korleis får eg vekk ditta symbole då? litt irriterande at de lyse sånn uten grunn i å me eg ikkje har navigasjon.. :/ litt kjipt å måtte fere på bmw å betale en drøss me penge for egentli ingenting..
Deep Dish Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Det enkleste du kan prøve, er å koble fra batteriet i ca 30 min... Hvis ikke det funker, så må du nok få noen med diagnose utstyr til å resette lampen.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå