Gjest Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 BMW M3 - Replika front til E36 av høy kvalitet. Med i pakken får du: - BMW M3 Front i ABS plast, topp kvalitet - Ferdig primet og behandlet - Grill i ABS plast - "M3-Leppe" Inkludert - Leveres i fire deler, fanger, leppe, lister og grill Kan det bli bedre? Har også tilbehør som tåkelykter, angeleyes osv osv! Denne fronten får du til kroner 2790,- Inkludert frakt!!!! www.st-import.no - Plasser din bestilling:) Alle som bestiller fra www.st-import.no får en ekstra gadget med i pakken;)
marararius Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Billigere, og med bedre kvalitet, finnes ikke! Ikke mer å si.. Har kjøpt denne selv, og kunne ikke blitt mer fornøyd.. Utrolig bra kvalitet, og 100% knall passform!
lunde Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Jeg lurer bare på 2 ting.. På det M3 kitet med framfanger, bakfanger og skjørt---Er m3 leppa separert fra framfangeren da? Og hvorfor det koster ca 100kr mer og kjøpe kittet istdenfor og kjøpe alt en for en på samme gang..??
Gjest Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Hei! Er feil pris på kitet, skal være 6490! Men er desverre tom for sideskjørt og bakfangere akkurat nå - men venter inn mer i juni:) M3 leppa er separert der også ja:)
Gjest Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Forøvrig er komplette sett på vei inn, håper at jeg har de neste uke. Alt av frontfangere er på lager i morgen eller torsdag.
Gjest Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Sideskjørt,frontfangere, lykter m.m er nå på lager!! Sjekk ut www.st-import.no for et august-kupp! 10% på alle varer ut august!
StianA Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 gjelder dette tilbudet selv om det er den første sep? send meg pm om det gjør da tar jeg en =)
dingo84 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 bra priser.. og jeg som trodde jeg kunne gjøre et bargain på glassfiberkopi til samme prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå