Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har akkurat bytta dempere på min E36, når jeg tok av hjula fikk jeg øye på denne ledningen som hang løst :? noen som vet om denne går til noen sensor til noe slag? den var kun på pasasjer side fårran. bilen er en 93 model e36

fwnkun5ksys3ecc9lzj5.jpg

vdg0cxyknkiqdi1bjcn3.jpg

Skrevet

Og for å presiere:

Nei, den skal ikke henge slik løst ;) Det er ingen trådløs teknologi ;)

Hvis det er blitt byttet bremseklosser på bilen, og denne ledningen ikke er blitt byttet, så må den byttes. På E36 så er dette en engangsgjenstand. Koster ikke mange "ørene".

Skrevet

Den skal sitte i bremsekaliperen et sted, om jeg husker korrekt.

Sjekk evt bak, for du skal ha en der også. Så kan du se hvor den skal.

Skrevet

er ikke nødvendig og ha den men kapper du den begyner lampa og lyse.. den skal stå i det soret som er på midten oppe på bremseklossen

Skrevet

den skal fungere slik at når belegget begynne og bli tynt skal den slipes i stykker av skiva og da skal bremse lampa tenne..

Skrevet

okei takker :wink: da skal jeg sjekke litt jeg, sist fant jeg ingen ting, men skal se nøyere etter.

noen som vet åssen sensor det er? bremseklos sensor eller noe slikt?

Skrevet
er ikke nødvendig og ha den men kapper du den begyner lampa og lyse.. den skal stå i det soret som er på midten oppe på bremseklossen

åja, men vansklig og feste denne vet du noe om det?

takker fo hjelpen :wink:

Skrevet
nei gasnke engelkt å sette på bare følg ledningen og koble den ut sett i ny, og sett den inn der sporene på bremseklossene sitter.

okei :wink: da skal jeg nok få til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...