///Grandalen Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 - Derbi DRD Limited Edition Bakfelg. (Uten bolt og lager) Har bare bakfelg pga sykkelen min ble stjelt, og hadde satt på orginal tsx felg, pga lagerene og bolten røyk.. :/ Men felger har ingen riper idet hele tatt, og dekket er 100%! - Vg1 TIP (Teknikk og Industriell Produksjon, aka Mekanisk grunnkurs) I så og si perfekt tilstand, eneste er at de har ligget stille i 1 års tid.. xD Jeg brukte de bare 2mnd ca, før jeg slutta på skolen.. xD - Blå RMX sidedeksler, endel riper, men brukbare.. xD - Philips Sub, til surroundanlegg, bare suben, med strømkabel. xD - Kan også bytte med min pc i en bra pc! Min er ikke så god som jeg skulle ønske: 2gb Ram, 200 og noe skjermkort, nesten 200gb lagringsplass, osv. Alt sammen kan byttes i Pc, Flatskjerm, eller andre pc deler, rølpebil osv! Bare å komme med forslag, vurderer alt! Priser ved jeg ikke, kom med bud, om du ønsker og kjøpe noe av dette! Må bort, FORT! Bilder kommer, kabelen var litt kjip idag.. ''/ Mvh. Kim.
///Grandalen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Det er Bøker faktisk.. Hmm, bud, ga 4000 fo de nye.. Så, bare kom med bud..
///Grandalen Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Skal få lagt opp bilde så fort som mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå