bmwmsport Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Bare en ting å si om dette Onkel: UTROLIG lekkert Takktakk Sterketor!!
Søreng Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Perfekt E46 coupe. Nydelig farge, bilder og bil. Hvilket effektanlegg er det du har? Og hvilken størrelse?
bmwmsport Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Perfekt E46 coupe. Nydelig farge, bilder og bil. Hvilket effektanlegg er det du har? Og hvilken størrelse? Hei, og takk for det! Det er Remus eksos. 2x76mm
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Takk for det Fredrik!Joda, vi har et dejlig vær her nede om dagen! Har vært ute i Egå Marina i dag og sett på båtfolket.. Kommer nok til å savne denne byen! Regner med å flytte tilbake til Norge om ei ukes tid, så da håper jeg å ta med godværet nordover.. Oj oj! Følger etter Fredrik (& Fredrik ) til Norge ja! Følger bilen med, eller blir den værende i Danmark? Og ja: MEGET MEGET fine bilder!
bmwmsport Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Takk for det Fredrik!Joda, vi har et dejlig vær her nede om dagen! Har vært ute i Egå Marina i dag og sett på båtfolket.. Kommer nok til å savne denne byen! Regner med å flytte tilbake til Norge om ei ukes tid, så da håper jeg å ta med godværet nordover.. Oj oj! Følger etter Fredrik (& Fredrik ) til Norge ja! Følger bilen med, eller blir den værende i Danmark? Og ja: MEGET MEGET fine bilder! Bilen blir nok med meg hjem til Norge! (Har tross alt betalt usannsynlig mye for de norske flaggene som sitter på skiltene..)
Søreng Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Hei, og takk for det! Det er Remus eksos. 2x76mm Remus faktisk, spenstig. Hvordan blir lyden i dette da, selv om du har oljebrenner? Så jo veldig pent ut.
bmwmsport Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Remus faktisk, spenstig. Hvordan blir lyden i dette da, selv om du har oljebrenner? Så jo veldig pent ut. Det låter jo ikke plagsomt mye, men LITT kraftigere lyd blir det jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå