hylle Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Har et turbokit til m20 maskinene som jeg ønsker og selge. Ubrukt! Info fra der jeg kjøpte det. DESCRIPTION: 84-91 BMW E30 320/325/323 L6 T3 /t4 custom turbo kit ( ALL E30 WITH M20 ENGINE) Including following item -turbo manifold 84-91 BMW E30 320/325 -godspeed TYPE-M INTERCOOLER (20X6X2.75" CORE SIZE) -t3/t4 internal wastegate turbo -bzs blow off valve -oil line, oil return lines & fittings -universal 2.5" aluminum intercooler piping with silicone TURBO SPEC: INLET 2" OUTLET 3" BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS OIL INLET 1/8 NPT MAX PSI CAPACITY 27PSI COMPRESSOR .48 AR COMPRESSOR TURBINE .60 AR TURBINE FLANGE TYPE T3 FLANGE DOWN PIPE FLANGE TYPE 2.5" V BAND MAX HP 350HP Selges til førstemann med 8000,- kan nås på tlf : 91395858
Endre87 Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Nei men svarte! Hvorfor selger du nå da hadde det bare vert 3 dager siden hadde jeg kjøpt det tvert! men ble delebil i stedet Er det med blow off?
hylle Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 hvorfor selger du? Hei! Har kjøpt meg ny bil! Planen var og sette den i min e30 320, men den har jeg nå solgt. Mvh Hylle.
hylle Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Nei men svarte! Hvorfor selger du nå da hadde det bare vert 3 dager siden hadde jeg kjøpt det tvert! men ble delebil i stedet Er det med blow off? Hei! -bzs blow off valve Må innrømme at det er rart at jeg nå vurderer og selge ja, Men e30'en er solgt, så da har jeg jo ikke så mye valg. Var så mye stress med levering osv med dette kittet! hehe. Mvh Hylle.
hylle Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 kan jo kjøpe det på ebay til 5000 Det stemmer.. Men du har glemt frakt kostnadene i Usa som for denne pakken kom på 363 dollar og frakten og fortollingen til Norge som var på 318 dollar. Frakten var gjennom FEDEX. Kittet kosta meg 999 Dollar Frakt og toll : 681 Dollar = 1680 Dollar Norske kroner med dagens valutakurs. = 8442,67 Thomassino88 : Jeg prøver ikke og tjene penger på og selge et turbokit på bimmersforumet her i Norge. Og jeg er en ærlig selger. Dersom du vil gi 5000 for kittet, gi meg en begrunnelse på hvorfor jeg skal gå 3000,- ned i pris. Jeg er selvsagt åpen for bud, men med det budet du gav der burde du jo ha en god begrunnelse! Mvh Hylle
Azeton Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Nå har jeg akkurat byd på noe annet. Men om noen kjøper grenrøret og jeg får resten. så kan vi muligens ordne en avtale..
Kimmit Racing Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 fy faen hvor lei jeg er at folk sier at jammen dette får du jo på ebay for 5000.-etc så kjøp der selv da og få bakflashen etterpå med frakt,toll og gebyrer
bmwhans Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 har du noen form for peiling på hva man kan dra ut av en 325 med dette??
hylle Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 har du noen form for peiling på hva man kan dra ut av en 325 med dette?? Heisann Har desverre ikke så mye peiling på dette med turbo da jeg er rimelig fersk innom det, også en grunn til at jeg selger dette kittet, det er ikke bare-og- montere for så og tro at det kommer til og holde, fordi det gjør det ikke. den største delen av dette med turbo handler jo om at innmaten i motoren skal holde. Jeg bare forteller hva jeg har lest så satser jeg på at noen retter meg opp dersom jeg forteller noe feil . Kittet passer alle m20 motorer, 325 motoren (m20B25 ) er vel den beste og sette turbo i, dette kittet gir jo en lettere turbo konvertering, dette er ikke noe spesiellt ekstremt turbokit. Men jeg vil tro at du kan komme opp imot 270-280 hk ved montering av dette kittet, avhengig av hva du gjør med innmaten.. akkurat dette med innmaten er det jeg ikke tørr uttale meg så mye om, da jeg ikke vet helt nøyaktig hva som må gjøres osv. Men, jeg kan prøve og fortelle hva jeg vet, så får de som kan rette meg opp. jeg ville startet med og kjøpe en ny topp, en som er fri for sprekker, de gamle har en tendens til og ikke tåle trykket og varmen. så må du frese ned stemplene og senke kompresjonen. større dyser og ny og større bensinpumpe hadde kanskje heller ikke vært feil. og så kommer vel datasprut i tillegg, men det er noe jeg vet ingenting om, og om det er nødvendig på et så lite turbokit som dette vet jeg ikke. Men ved og gjøre det jeg nevnte rett over her vil jeg tro du kan komme opp imot en 300-350hk som er det turbokittet klarer og levere. Mvh Hylle som håper noen vil rette meg opp om jeg har skrevet noe feil!
hylle Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 interisert i og bytte det i noe ?? hei, Penger er nok det jeg trenger for tiden! mvh Hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå