Tekko Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Her er noen bilder etter at jeg hentet bilen, ikke klag hadde ikke vaska den dagen:)
Tekko Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Åja, Manvik visste jeg kjente igjen bilen fra en eller annen Nah, hekken og frontleppa skal lakkeres i sort igjen tenker jeg. men listverket blir.
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 pen coupe blir bra vis du får satt inn svart interiør, hvor har bilen gått før? synes jeg har sett denne i nerheten her
Gjest Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Fin coupe, bortsett fra lakkerte detaljer! lakkerte detaljer er et must på e36. Bilen får et mye freshere look med lister, dørhåntak osv lakkert! Et vader interiør hadde virkelig løftet denne helt til topps! bilde fra gammel bilen
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Bilen har gått i Oppland rundt lillehammer der ved forrige eier. Interiøret skal byttes ut så fort jeg får tak i et nytt Finner ikke noe interiør her inne på forumet så blir vel en tur til tyskland ganske så snart, hvis det ikke dukker opp noe her. åja jeg bor i oppland selv så har sett den bilen et par ganger den ser jo veldig bra ut utvendig og slikt av det jeg har sett, men mener jeg husker den hadde gått litt vis jeg ikke tar feil?
Tekko Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Kaross har rullet 225tusen og motor har rullet 168tusen. Har blitt satt inn en 94 modells maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå