///m-tech/// Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hei! Lurer på hvordan det blir med luftmegdemåler når jeg skal ha turbo på min 325? trenger jeg tillegssprut, eller kan jeg bare sette i større dyser? Det jeg har av deler nå er: * Turbo *Grenrør *Intercooler *Oljekjøler *Bensintrykksreg. *Dump *bensinpumpe *Div. slanger og rør til olje osv. Hva mangler jeg får å bli ferdig? Chip og dyser? Takker for svar:)
OLEZZ Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Du burde jo ha en turbo chip om jeg ikke tar helt feil. Større dyser er vel ikke dumt det heller. Tilleggssprut er ikke noe must det. Jeg vet ikke åssen det er med e30, men med min e36 har vi flytta lmm over på sugesiden.
///m-tech/// Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Har bestilt chip og dyser. Skal jeg flytte over hele luftmengdemåleren mellom turbo og filter da? Noen som har bilder av et motorrom? (som ikke bruker datasprut)
OLEZZ Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Du kan sette den mellom turbo og filter ja. Det er det beste. Er vel ikke vitts at jeg tar bilde av m50 motoren min eller?
conan Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Fikk du det til? Åssen dysestørrelse tok du og hvor bestilte du det fra? Sett lmm mellom snurra og kn filteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå