ac turbo Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hva må må man ha for å bygge om fra automat til manuell gir?? Går d å bruke ei vanlig manuel kasse og sette på fordelingskassa?? takker for alle svar og forslag
ac turbo Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 ingen som vet eller har gjort dette?????????????????????????????????????????????
02 Touring Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Dette trenger du (og litt til) Svinghjul, komplett clutch, mastersylinder, slavesylinder, ny tank til bremseveske,slanger og rør, pedalsett, gearkassetravers, gearspak med overføringer. lager i veivaksel, og ikke forglemme ei gearkasse. gearkassa er sikkert ikke like lang som latomaten, så da må du ha aksel til fordelingskassa også. Det er sikkert mere som er glemt.. Koble hjernen i P eller N.
ac turbo Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Dette trenger du (og litt til) Svinghjul, komplett clutch, mastersylinder, slavesylinder, ny tank til bremseveske,slanger og rør, pedalsett, gearkassetravers, gearspak med overføringer. lager i veivaksel, og ikke forglemme ei gearkasse. gearkassa er sikkert ikke like lang som latomaten, så da må du ha aksel til fordelingskassa også. Det er sikkert mere som er glemt.. Koble hjernen i P eller N. har alt fra før utenom akselen til fordelingskassa. kan man bruke vanlig girkasse??er d svinghjulstriggere plassert på samme plass på autolaten?????
maasoey Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Hvis du er interresert, så er jeg villig til å bytte? Jeg har lyst på automat på min iX. Og vi har jo samme modell!
ac turbo Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Hvis du er interresert, så er jeg villig til å bytte? Jeg har lyst på automat på min iX. Og vi har jo samme modell! hehe. jeg ska bytte for at automatkassa mi e defekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå