nitrox111 Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 heisann Har kjøpt meg ett Kicker L7 12" element, skal ha det i en bmw e39. Noen som kan si meg om det vil spille bra? Det er 750rms Og noen som har noen bra mål på kasse til det elementet? Skal som sagt stå i en e39, og det er bare ett element. **Er det vanskelig og bygge en slik kasse som jeg har bilde av nederst? **Og hvor skaffer jeg utstyret jeg trenger til det? Mvh. NitroX =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 kan du ikke heller kjøpe en sånn kasse da? koster maks 1000 kroner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Har laget kasse nå, så nå er det bare og montere og teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå