Gå til innhold

"Dunke/klunke" lyd girkasse/mellomaksling e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du bytter hardyskiva må du ta ned eksos og mellomaksling likevel. Da får du sjekket om det skulle være noe slakk i mellomakslingen også.

Om det kan være noe annet i tillegg vet jeg ikke. Du vil hvertfall merke en klar forbedring bare ved å bytte hardyskiva. Mener å huske den koster ca 700.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

si meg.... hva koster en slik hardyskive, og er det mye og vanskelig arbeid å skifte den ? må man ut med masse saker for å gjøre det, eller er det noe nesten enhvermann kan gjøre?

Skrevet

Står over her... 700,- Eller jeg ga 800 for min. Må ta av eksosen helt fra manifolden, også må du va med varmedeksler. Så er det bare å begynne å løsne mellomakslet å hardyskiva... Tror du klarer det får å si det sånn.

Skrevet

Noen som har noen nye forslag om hva det kan være for noe... Har byttet hardyskive + noen foringer til girkule ++ og det ble litt bedre. Men har fortstatt denne dunke greia...

Når jeg legger hodet nedtil girstanga når jeg kjører hører jeg den mye bedre.. Noen som har forslag?!

Skrevet

SÅ litt på den, og så nå egentlig grei ut.. Nå hvet ikke jeg helt hvordan den skal være men.. Noen fler forslag?

Skrevet
Noen som har noen nye forslag om hva det kan være for noe... Har byttet hardyskive + noen foringer til girkule ++ og det ble litt bedre. Men har fortstatt denne dunke greia...

Når jeg legger hodet nedtil girstanga når jeg kjører hører jeg den mye bedre.. Noen som har forslag?!

Hehe.. Håper det ikke går så jævli fort når du gjør dette :P

Jeg tror nok du skal begynne å se litt bakover jeg faktisk.. Lyd forplanter seg.. Bare å sjekke hele veien bakover..

Skrevet

YES, maybe!!! Skal ha den på bukken hos henning i dag eller på tirsdag.. Han mente det bare kunne være en liten små ting.. fikk sjekke det som var rask og se og billig først.. Hvis det ikke var noe av det, så fikk vi begynne å gå på lager i kassa og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...