Gå til innhold

"Dunke/klunke" lyd girkasse/mellomaksling e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, nei si det.. Kassa mi hadde ikke helt godt av turen til våler. Eller den begynte å srangle og dunke sånn i bilen med en gang jeg hadde kommet opp igjen. Så byttet litt foringer og hardy kobling, men ble ikke bedre.. En kar som har peiling på bmw byttet olje og litt sånn for meg i dag og da var det lite olje på kassa.. Skjønner ikke det likssom, ikke lenge siden den ble bytta og den var helt svart i tillegg. Så hadde den på bukk med bak hjula i været og de er ikke mye fin lyd i den kassa nå får å si det sånn. menmen, kjører til det smeller men får vel prøve å få tak i en ny en.. Hadde likssom planer om å komme meg til rudskogen, kristiansand og rudskogen en tur til på gatebil og litt mer i sommer:p

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hva f....?

Spiste når du ringte i dag så gadd ikke ta den med kjeften full av mat..

Hvorfor i h... røyk kassa da? Kan ikke akkurat vært turen som tok den heller. Vi kjørte jo grisefint.. Hva er det egentlig som er galt med den? Sikker på det ikke bare er å overhale noen drev da? Virker jo helt rart at den ryker sånn ved finkjøring.. Men er vel lite olje som har gjort det, i samband med lang tur?!

Skrevet

Ja, si det!! Merklig men... Henning mente det kom til å bli dyrere for meg å overhale den... Må ha vært lite olje og lang tur.. Da oppfører jo olja seg litt annerledes enn bare små kjøringa.. Men det som er rart er at olja på ei kasse skal jo ikke skiftes før 30-60k og min er skiftet for 10k siden men den var jo faen meg køl svart.. Menmen, får håpe jeg får tak i en bra kasse fort. Så får se ossen det blir til helgen da.

Skrevet

til krsand ja :-) hadde jo vært moro :-) kommer ud også teddy?

men tilbake til topic, ja, rart at den skulle blitt ødelagt av det, men det koster vel nesten like mye å overhale som å kjøpe ei brukt kasse? men man får jo ei god kasse da 8)

Skrevet

Ja, si det!! Må jo ha gjort det.. Menmen, har funnet ei kasse som har gått bare 130 hvis det er riktig da.. Så driver å sjekke litt på den.. Ellers er alt annet intresangt, men hadde vært kjekt å funnet en som hadde gått lite.

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått byttet min hardykobling, og det funket i mitt tilfelle. Dunkelyden ble borte og jammen ble den litt tightere i giringa også :)

Skrevet

Har byttet hardykobling jeg også, ble tightere, men har dunkelyd der enda. Og 6 ganger værre enn før.. Men har funnet ut at det er kassa som har ryki..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...