Gå til innhold

e46 m3 look fanger til e36? passformen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg monterte en rieger e46 m3 fanger på en e36 for en stund siden.

Det var ikke verken fester på sidene av fangeren og jeg fikk ikke skrudd den på forran heller da det ikke gikk an og ta av listene.

For at jeg skulle feste den så måtte jeg bare lage 2 hull på innsiden av fangeren og bare skru den fast i bilen også limte jeg den med sikaflex på midten :lol:

Synes passformen var elendig! holdt på lenge for og få den til og sitte..

Hvis man så fra siden på bilen og mot fangeren så var det godt mellomrom fra sideskjerm og frontfanger sånn at man kunne se inn i fangeren.

Lurte på om jeg skulle prøve en sånn fanger igjen på den nye bilen min en e36 coupe. Da tenkte jeg og bestille fra gs.

Er det noen som har erfaringer med e46 m3 look til e36 på gsbildeler?

Hvis det er uten fester og dårlig passform til bilen så lurte jeg på om dere vet om hvilken annen fanger fra gs som er bare til og sette rett på bilen i orginale fester? M3 e36 fangeren har jo helt fin passform men jeg tenkte og prøve noe annet en den fangeren :)

Skrevet

ja skjønner godt hva dere mener :) Da er det bare og sette det rett på, den bygger så vidt mere ned en orginalen men man kan jo sette på dtm leppe også :)

Det er bare at jeg har hatt sånn fanger før og jeg synes alle har det nesten.. Men det er sikkert en grunn for det :) Den er jo finest og passer linjene til bilen best :) Men jeg har litt lyst på en annen front siden jeg har hatt det et par ganger før.

Skrevet

hmmm... hva med å kjøpe en m-tech front og prøve en annen leppe? det er noe med det at e46 fangeren ikke har lister, noe som e36 har, derfor ser de litt mongo ut... hehe...

Skrevet

E36 er kantete i formen.. e46 er mer rund.. dermed vil e46 fanger se teit ut på E36! Det er min mening!!

Det finnes ikke penere fanger enn M-tech på E36!!!!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...