Christian V Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Heisann. Har denne til salgs for en venn. Alle servicer hos Jæger Sentrum i Bergen. Hel og kurant bil. Slik ser den ut Mer her http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13604815&sid=xz3cbaXHEcC639885&WT.svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Gode sommer- og vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Bilen er for øvrig velholdt. Nylig tilbake fra full pakke av innvendig og utvendig rens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Nå har ikke jeg noe her å gjøre siden jeg ikke skal kjøpe, men du skal ha credit for den mest informative topic jeg har sett på bruktbil t.s her på forumet Håper flere lærer av denne Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Jo, takk så mye. Det er en bra bil, km-stand tatt i betraktning. Ingen perle til den prisen, naturligvis, men absolutt et godt alternativ til den som ønsker seg en god bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Ny pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 * SOLGT * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Denne skulle jeg sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg