Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo. H-stykke som både vann og luft kommer inn på. Ligger nede ved girkasse, mellom innsug og girkasse. Følg en slange fra innsugsbelg så finner du den. Har og vakuum klokke som styrer spjeldet. Kan justeres

Skrevet

Ved slipp av gass så går pinnen ut av klokka til samme posisjon som den er ved avskrudd motor. Helt ute. Man kan dermed kødde det til ved og "tvinge" spjeldet til og holde åpent og slippe forbi luft. Gasspjeld armen hviler mot denne bolten som stikker ut av klokka.

Men må legge til, ved tomgangsproblemer på denne styringen så leder dette som regel til falskluft eller dette H-stykke.

Skrevet

er klar over det, men skulle bare fram til at den ikke styrer tomgangen i seg selv.

Det skal sies at etter jeg fjernet denne på min b23 har jeg fått alt for høy tomgang, men tror det er den vannstyrte dritten som kødder seg

Skrevet

okey,jupp takker for svar :) menne får ikke motorn til å gå helt æ...starta greit når dn har stådd en dag,og går me gasspådrag,men ikke på tomgang..men når dn da stoppa så blir dn jævli rå,og drar pluggan full av bensin..og da vil dn ikke start igjen..har noen nån bilda av kordan slanga/vakumslanga skal kobles?fra fordeler/innsug og til d H-stykke med vann og luftslanger..?lura på om d e kobla feil dr nån plass..

Skrevet

ehrnst; ikke ene og alene nei.

bmw335i; Jeg kan fremskaffe i morgen tenker jeg, om du ikke får det fra noen andre. Ett tips kan og være og se på online ETK (feks. gsbildeler.no) Der er det fine oversiktsbilder som kan gjøre deg noe klokere på hvor slanger skal gå osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...