mhane Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 I tilfelle noen i gleden over å få tilbake penger fra Gjensidige mister vett og forstand så vil jeg bare si at Gjensidige IKKE ringer og spør om kontonummer og div opplysninger for tilbakebetaling. Bruk vedlagt tilsendte slipp eller snakk med ditt lokale Gjensidige kontor. Denne advarselen legger jeg ut fordi jeg vet at folk har blitt oppringt ang. dette og vårt lokale Gjensidige kontor har avist at Gjensidige ringer rundt.
Deep Dish Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Hei dette er fra Gjensidige.. Som dere ser, så ringer vi IKKE til dere å spør etter kontonr. ditt. Så for å gjøre det enkelt, så vil vi i Gjensidige at alle dere her på forumet som har penger tilgode hos oss, at dere enkelt å greit svarer på denne tråden, hvor da dere skriver kontonr og person nr. (også utløpsdato på bankkortet, dette er kun til intern bruk.!) Mvh S. Vindel Neida, fra spøk til alvor.... Fint at du sier ifra.! Det er fort gjort å bli svindlet, man er stresset å plutselig ringer det i fra "Gjensidige" Du vet du skal få penger FRA dem, og dem ber etter kontonr ditt.. Høres jo helt greit det egentlig og det er nok mange som vil gå på den.!
mhane Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 He he ja tror ikke jeg hadde gått på denne svindelen her, men når vi har en egen tråd om tilbakebetalingen her så er det jo fort gjort at noen ikke tenker seg om i gleden av å skulle få igjen penger. Er egentlig ikke så forundret om at dette skulle skje. Man blir jo forsøkt svindlet med en gang en legger inn feks. en salgsannonse.
marararius Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Bra noen sier ifra da Er så mye dritt hele tiden, så greit å være litt obs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå