Deep Dish Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 ASC lyset i bilen begynte å lyse konstant før helgen, og i dag når jeg skulle peile oljen, så oppdaget jeg en løs vaier (ser ut som en gassvaier) som hadde røket i motorrommet.!!?? Har dette noen sammenheng.? Litt sekptisk til å kjøre med en røket vaier av noe slag. Alt virker ok når jeg kjører, men den vaieren har jo garantert en funksjon i motoren.! Noen som har peiling på hva som er skjedd og hva som må gjøres.??
Klinz Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 De er vairen til asc spjelden. Bytt den og probleme er løst. E eit kjennt problem. trur eg. Har vel skiftet på ein par fem stykker tenke eg..
Deep Dish Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 De er vairen til asc spjelden. Bytt den og probleme er løst. E eit kjennt problem. trur eg. Har vel skiftet på ein par fem stykker tenke eg.. Ikke verre.!? Det var en liten gla nyhet..! Denne vaieren, er det noe som selges løst hos en BMW forhandler, og er den vanskelig å bytte for en som ikke har peiling (dvs meg).? Takk for svaret forresten.!
Klinz Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Den selges løs hos BMW ja. Er levert kun som orginal vare trur eg. Og den er veldig grei og skifte. Hadde du bud i nærheten sku eg ha skiftet den for deg:-) Men eg trur du klare de fint aleine og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå