dunderdo Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg ønsker å kjøpe en slik topp. Gjerne en som ikke trenger høvling...
thomas1 Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 har en liggende som jeg er ganske sikker på er rett og grei. komplett kam og vippearmer i. ligger i farsund i vest agder.
Gjest Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 jeg har m30b34 topp. hvis denne passer da.. så får du sikkert noen ekstra hk med på kjøpet.
dunderdo Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Ja det står forsåvidt en m30b34 topp på nå... så jeg er ganske sikker på att det passer Jeg er interisert i begge toppene så det hele handler om pris
Gjest Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 toppen ble overhalt i 1997 og er i helt ok stand. mulig du burde plane den noe. kan få den for 1500,-
dunderdo Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 en topp hadde ikke vært feil nei..... Tar i mot en helt rein/tom topp også. Så lenge den er plan
Margarus Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 jeg har også en b28 topp. ble skrudd av motor uten problemer. gikk fint da den ble demontert. kommer fra en 528 e28 med rund fordeler fremme. står også innsug , dyser og eksos manifoiler på den. samt den er 90%komplett oppi og. mangler en eller 2 vippe armer .motte bruke di en gang til min egen bil. trenger en rens da den har stott i garasjen en stund men er helt i ordrden. bud over 1500 pg aalt det andre som står på den. får ta alt eller ingenting.
dunderdo Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 Jeg har alt av deler da jeg har flere def topper. En ting kan jeg si er att du får ikke 1500kr for en slik topp.. Ikke av meg iaf.. En m30b28 topp er ikke verdt mere en enn 1000kr komplett.
Margarus Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 er greit det.. 1000 kr så er den din. mvh marius
Lokketor Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 har en komplett m30b28 motor. får den for 1500. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85430
Morty999 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 jeg har også en topp.. 800kr er den din.. med ventiler og fjærer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå