Delousion Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Legger ut min gamle traver, da jeg mest sannsynligvis blir student til høsten Veldig mye gjort, bla. motor/clutchskifte av Gs-bildeler til M52B25! (Km ny motor: 145.000) Finnes ikke steinsprut eller lignende lakkskader for øvrig, ikke som jeg har sett hvertfall. Tight og behagelig bil! Vil ikke si at den er "strøken", men slitasje på stoler og lignende er nesten fraværende. Må bare få sagt at det er kassett-spiller i den (ville ikke sette inn u-originalt) og at setene ikke er de peneste i klassen, selv om de ikke er slitt.. Mye nytt! Km-stand: 239150 (motor/clutch: 145.000km) Årsmoddel: 1996 (motor 1998) Farge: Oxfordgreen Eu-godkjent til 28.02.2010 Liten liste som viser noe av det som har blitt gjort kommer med her: Dette er gjort: - Ny M5 frontfanger - Ny M5 bakfanger - Ny M5 koffertlist - Nye M-tech Shadowline-lister rundt om - Nytt just. senkesett (godkjent i vognkort) - Nye M-tech innstegslister - Nye M-tech pedaler - Ny M-tech fothviler - Ny M-tech girkule m/lys - Nye M-tech matter foran og bak - Ny M-tech matte i bagasjerom - Nye Hella 2001-Spec frontlykter - Nye Hella 2001-Spec baklykter - Nye hvite blinkers rundt om - Ny styingskontakt til klima-anlegg - Katalysator skiftet (Eu-kontroll) - Frontrute skiftet (Eu-kontroll) - Bremsebånd skiftet (Eu-kontroll) - Ny vindu-spyler tank, med nye rør - Ny radiator (etter motorbytte) - Ny vannpumpe (etter motorbytte) - Nye sorte nyrer i grillen - Ny effektpotte bak - Org. bakfanger medfølger - Org. nyrer medfølger - Org. dempere/fjører medfølger - Org. luftfilterboks osv medfølger - Helsvarte dørlister medfølger - 25mm spacere medfølger Dekk/felg medfølger: - Sommerdekk: 235-45-18 på 8x18" kantkjørte felger, men gode dekk! - Vinterdekk: 205-50-16 på 7x16", gode piggdekk! - Framfelg: TSW Nogaro 8x19" - Framdekk: 235-35-19 Goodyear Eagle F1 GSD3, i bra stand! - Bakfelg: Nogaro 9,5x19" - Bakdekk: 265-30-19 Goodyear Eagle F1 GSD3, i bra stand! (Ble satt på bilen April 2008) Spør gjerne spørsmål på ting folk lurer på Kr: 130.000,- Bud ønskes! Mail: aico_04@hotmail.com Tlf: 95203169 OBS!! Beklager bilekvaliteten, dette skal jeg prøve å fikse.. div div div div div div div div div div 2001-optic bak Bilen slik jeg kjøpte den, med felger som følger med (18") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsi11 Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 har du sånn omtrent prisklasse den skal ligge i da? Er det nye som må skiftes ut eller repareres i nermeste framtid på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 har du sånn omtrent prisklasse den skal ligge i da? Kan jo med en gang si at det er over 100k da Edit: Nei, vet ikke av noe per dags dato! Mener jeg skal ha tatt alt som takes kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Å opp igjen vi går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Hvor er sunndalsøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 En times kjøring fra Molde, mot Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg