maasoey Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg ble påkjørt i vinter, og 3 dager senere presterte jeg å miste kontrollen på bilen, og fikk rompa inn i en vegg, så har mildt sagt fått en del stygge kosmetiske feil. Så dere kan få bedømme, og se om det er vits å rette opp og lakkere opp igjen? Og hvor mye dette eventuelt kan bli? Bilen faller jo en del i verdi sånn som den ser ut nå Ble dårlig bilde på panseret, men har retta selv ut med hendene, ble ganske bra. men ble jo ikke perfekt
-Sammy Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 hvis du hiver ut noen bilder så blir det sikkert litt enklere å bedømme EDIT: der kom de ja
maasoey Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Hehe, ja. Trodde de kom automatisk når jeg trykka men så det etterpå Jeg har jo forbedret det endel, da Men bilen er ikke så pen at jeg kan kalle den strøken Så sånn ut rett etter påkjørselen:
-Sammy Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 oi ! du har nå gjort en god jobb foran da iallfall, for å vær for hånd liksom Men det bak, det må jo lakkeres, iallefall slipes og sparkles så ikke rusten setter seg for godt. Så er det jo opp til deg hvor mye du vil legge i det da, men kjenner du noen som kjenner noen som kan lakke så blir det ikke så dyrt
maasoey Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Har ett par som kan lakke. Gjenstår bare å få det til bra Men jeg vet ikke hvordan verktøy jeg må bruke for å få det beint osv.
Endre87 Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Har ett brukbart panser du kan kjøpe om du skal rette opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå