Tranø Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Kjenner den ikke, men den har vært på acr en del ganger. Virket veldig strøken og fin! Husker jeg bet meg merke i at alt var skiftet til m3, bortsett fra bakskjermene. Mulig det ikke er slik lengre nå, men da så det veldig rart ut! Tror neppe dette er et dårlig kjøp. Mener å huske at han lett kjørte fra de andre m3 e46`er som var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 den der virket helt rå da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Har sett denne bilen en del i Tromsø, men aldri tatt meg tid til å studere den nøye. Det inntrykket jeg har er at den er pen i lakken og bra holdt. Skal visstnok gå noe inn i granskauen godt også Et varsku kan være at den ofte er på besøk hos Trondsen Bil (BMW verkstedet); om dette er fordi den er full av feil eller om eier er svært nøye vet jeg dessverre ikke. Dersom du vurderer denne bilen ville jeg ha ringt til Trondsen Bil, tlf. 776 48 820, og spurt dem ut om både bil og eier. Skaff deg omså samtykke fra eier til å gjøre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Løp og kjøp, hadde vært artig og sett denne inne i baill;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Er jeg som hadde bilen før Jostein, som skal selge den nå. Bilen i seg selv er mer eller mindre strøken, og ikke minst påkostet masse. Det at bilen er mye på Trondsen skyldes normal slitasje og bytte av slitedeler ifølge interne kilder (Trondsen). Men se ikke bort ifra at han kjører ganske hardt. Bilen innbyr til det... Det stemmer at bakskjermene ikke er bygget om til M3. Det var også det eneste som jeg ikke likte på bilen, men kunne ikke se nytten, i forhold til pris. Den har KW var. 3 senkesett som kostet 17000 og ikke minst felger til godt over 20000.- som er kjøpt fra USA som du nok ikke vil se på andre biler med det første. Kompressor fra ESS og mye annet som er moro. Kjører fra mye. Bl.a. E46 M3. Lakk er (var iallefall) strøken når jeg hadde den. Panser, og frontspoiler ble lakkert opp for ett år siden grunnet steinsprang. Og kan legge til at jeg ikke har sett bilen på noen måneder, så alt det som skrives her, er basert på det.. Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Er den godkjent med kompressor? Noe å tenke over med tanke på kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hva solgte du den for Jonlo? kan legge til at sist jeg så denne sommeren 07, så virket den relativt strøken, hvertfall i eksteriøret. Og at den går godt er det vel liten tvil om.. :shock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Ble solgt for 400. Legg merke til at de fleste kostnadene ble lagt på denne bilen før nåværende eier tok over.. Skal ikke nevne hva jeg synest om prisen hans.. Hadde gått under 90000 når jeg solgte den. Men hvis jeg skulle ha en bil av denne type, så hadde jeg ikke nølt ett sekund. Herlig bil. Vurderer E46 M3 med kompressor, så jeg savner den ja.. Hm. Godkjent. Tja, er vel ikke vist på biltilsynet med kompressor hvis det var det du tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 har sett den bilen i byen ett par ganger, den ser sinnsykt strøken ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå