///Thomas Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Selges som delebil. 1500,- Motor sviver, men stopper av og til, vet ikke hvorfor.... Selges som sagt som delebil, så spørsmål om hva som må til for å eu godkjennes besvares ikke.... Står en halvtime vest for kr.sand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 ingen som trenger e28 deler??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ny pris! 1500,- Med andre ord GRATIS, ettersom det er det du får igjen på vrakpanten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Hadde du ikke bod så langt unna hadde jeg kommet og henta den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hadde du ikke bod så langt unna hadde jeg kommet og henta den med en gang Det er jo DU som bor langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 jeg er meget intr i den der.. hvor lang ifra oslo er det sånn ca? åssen er den? tror du det går greit å kjøre til oslo uten problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delirium Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Er den hel? eller har du plukka av noen deler? trenger komplett understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 se det, har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingla Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 jeg har den nå...den selges for 1500 å ei kasse pils framlysene er borte div slanger å dill i motorrom å inni bilen å hull i bensintanken å 3 dører er vekk..jeg har ikke hatt start på den pga oppspiste bensinslanger..selges som delebil...drivlinja er komplett.. står i mandal å må bort før helga ellers blir den sendt te høggeren.. tlf 93095477 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 ok, jeg skulle gjerne brukt motoren i 520i min, hvor mye av motoren mangler? er eksosen hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 jeg har sett på denne bilen.. motoren så grei ut.. mangla vell kun noe slanger og slik.. så ut som alt annet var der til motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 hvis noen har lyst på den kan den hentes for vrakpanten, ellers blir den spiker. jeg har bare tatt støtfangere og baklyktene, motor og drivverk har jeg ikke rørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 er den solgt eller er den spiker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 hei! hvilke farge er interiøret?? er på jakt etter dørtrekk på høgre framdør.. må vere svart.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 denne er nok solgt for lenge siden, hehe, tror det er 3 stk som har hatt den bilen etter han her. jeg har dørene ifra denne bilen, og litt mere div. interiøret var lyse grønt btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg