Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges som delebil. 1500,-

Motor sviver, men stopper av og til, vet ikke hvorfor....

Selges som sagt som delebil, så spørsmål om hva som må til for å eu godkjennes besvares ikke....

Står en halvtime vest for kr.sand..

fgm59pej2kswi83kxwz2.jpg

h8o30wzqfaoquqla1cg7.jpg

Skrevet

jeg er meget intr i den der.. hvor lang ifra oslo er det sånn ca? åssen er den? tror du det går greit å kjøre til oslo uten problemer?

• 3 weeks later...
Skrevet

jeg har den nå...den selges for 1500 å ei kasse pils :) framlysene er borte div slanger å dill i motorrom å inni bilen å hull i bensintanken å 3 dører er vekk..jeg har ikke hatt start på den pga oppspiste bensinslanger..selges som delebil...drivlinja er komplett.. står i mandal å må bort før helga ellers blir den sendt te høggeren.. tlf 93095477

Skrevet

jeg har sett på denne bilen.. motoren så grei ut.. mangla vell kun noe slanger og slik.. så ut som alt annet var der til motoren..

• 2 weeks later...
Skrevet

hvis noen har lyst på den kan den hentes for vrakpanten, ellers blir den spiker. jeg har bare tatt støtfangere og baklyktene, motor og drivverk har jeg ikke rørt.

• 6 months later...
Skrevet

denne er nok solgt for lenge siden, hehe, tror det er 3 stk som har hatt den bilen etter han her. :P jeg har dørene ifra denne bilen, og litt mere div. interiøret var lyse grønt btw.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...