GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 har en m30b35 som jeg har lust til å trimme litt noen som har noen triks på lur? hva får jeg noe ut av ? mvh Gilje
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 eller er det noen som vett om noen bra plasser å handle ? tenker på trim osv så har litt til disse motorene finner ikke en dritt :S
GiljeN Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 ingen ? :S grenrør og effekanlegg da ? vil jeg merke noe ? evt chip ?
MPowered Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Pustehjelp funker bra på de motorene. Stort volum gir godt merkbar forskjell med lavt trykk
Gjest Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 porting og hvassere kam. eller pustehjelp som nevnt over her.
GiljeN Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 er en 535. puste hjelp ? stort åpent luftfilter ? er en 92 mod hvilken kam kan jeg bruke ? hvor får jeg kjøpt den ? får jeg noe ut av chip ? mvh Gilje
knut_olestad Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Pustehjelp: Turbo eller kompressor Chip? Skeptisk! Men har hørt noen påstå at man kan øke volum ved hjelp av veiv fra E34 M5 3.6/3.8, om det er fakta tør jeg ikke skrive under på. Kikk litt på ebay.de om du finner en E34 Alpina B10 3.5 topp med kam, gir grei effektøkning.
GiljeN Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 er ikke det ganske dyrt ? men ellers hva må gjøres får å få opp trykket på turboen ? regner me jeg ikke kan kjøre med mye trykk med orginal innmat :S takker for all hjelp
Gjest Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 med orginal innmat bør man som regel ikke lade stort mer enn 0,5 bar. det første du burde gjøre hvis du skal lade mer er å senke kompresjonen(tjukkere toppakning eller dreie av stemplene). en chip i seg selv på denne motoren har jeg lite tro på, men hvis du f.eks setter inn en hvassere kam og deretter programmerer en chip til å passe sammen med kammen kan den nok kanskje være til noe hjelp. men å hente ut sugehk er hverken lett eller billig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå