Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt en icc frontleppe til orginal frontfanger på gs bildeler til 2000kr på kampanje, noen som vet åssen leppe jeg mener?

Dem heter bare icc og er av glassfiber.

Problemet er at jeg trodde jeg kunne jekke opp bilen og skru den til under orginalfangeren men det går jo ikke siden leppa må festes ca 3 cm over orginale fronten og det blir ikke noe under siden den må festes PÅ orginalfangeren og ikke UNDER. Noen som har forslag? Kan jo ikke lime den på heller! Kan skru fra uttsiden men det kommer til og se stygt ut!

En DTM leppe kan festes underifra men denne har ikke sånn kant eller list slik at det går for den må tres uttapå orginalfangeren hvis dere skjønner hva jeg mener..

Takker for alle svar

Skrevet

Det blir nok til at jeg bytter den inn igjen, men jeg vil jo også ha den hvis noen kunne komme med tips til montering..

Jeg tror det vil se jalla ut hvis man skrur fra utsiden og inn i fangeren...

Det funker vel ikke og bruke sikaflex heller? :lol:

Skrevet

Hvis du bruker et ordentlig lim og er nøye med å pusse å rengjøre der du skal lime så holder lim utrulig godt.

Så med et godt lim burde dette være nok å feste den med.

Har ikke så mye erfaringer med forskjellige limtyper, så der burde du nok høre fra noen andre.

Men har brukt tec7 til å feste spoiler og bakrutesenker, og vet at torshov har noe tokomponentslim som er veldig sterkt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...