Dina Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg har et problem med el-vindu. på fører siden Mekanismen var ødelagt så jeg tok av den gamle og satt på ny men når jeg skal ha opp vindu, så drar det skeivt og dermed passer det ikke i toppen. Glasset detter ut fra sporet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Er nok ett eller begge av de velkjente klipsene som bruker å ta kveld på el-vinduene på E 36, som har takka for seg her. Ett klips koster ca. kr 20,- hos forhandler, og det er nok en fordel om du kjøper 2 i en smell. Eller 4, så du har til det samme skjer på passasjersiden. For det kommer nok til å skje der også, før eller senere. Merkeforhandler vet helt sikkert hvilke klips det er snakk om dersom du sier det er til vindusheis på E36. Men dersom de 2 klipsa jeg mener på ser hele å fine ut, er jeg ikke sikker på hva det kan være. Mulig du må justere litt på det staget som du ser er festet i bakkant på døra på bildet. Skal være mulig å justere litt på festet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Sjekk de klippsene som er nevnt over. Sjekk at pakkningen til vinduet som ligger i skinnen til vinnduet er skikkelig på plass. Dra vinduet manuelt opp i toppposisjon å juster staget som går ned venstre. Sjekk at vindushevemakanismen ikke er vridd noen plass. gjerne smør opp med glidefett, og rens låsen din med det samme du er av med dørtrekket. Hos merkeforhandler får du forsterkningsklipps til dørtrekket, til de 5 som ligger helt øverst mot vinnduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå