kennyboy86 Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Kan jeg få noe hjelp med dette fra noen som kan det? : Etter jeg hadde motorvask på min 320i 99 modell var den fin å kjøre rett etter, men nå av og til begynner den å dra veldi dårlig! Og det er virkelig tilfeldig hvis det ikke har noe med motorvasken å gjøre. Den begynner ikke plutselig å trekke dårlig, men en og annen gang når jeg starter bilen.. så er kraften nesten halvert. Hva kan ha skjedd? hadde vært utroli takknemlig for litt råd..
Brekke Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 sjekk om det er vann nede i tennplugger, og hvis det er det så tar du å blåser reint grei måte å starte på hvertfal!
Brekke Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 sjekk om det er vann ved tennplugger, og hvis det er det så tar du å blåser reint grei måte å starte på hvertfal!
Brekke Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 sjekk om det er vann ved tennplugger, og hvis det er det så tar du å blåser reint grei måte å starte på hvertfal!
marararius Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Fusker den konstant, eller ved visse turtall? Forskjell om motoren er varm eller kald? Har samme problem med at min fusker etter motorvask, e36 med M50B2 motor.. Skal prøve å sjekke pluggene.. Hørt det kan være de som er blitt fuktige.
marararius Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Fusker den konstant, eller ved visse turtall? Forskjell om motoren er varm eller kald? Har samme problem med at min fusker etter motorvask, e36 med M50B20 motor.. Skal prøve å sjekke pluggene.. Hørt det kan være de som er blitt fuktige.
kennyboy86 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Det med tennpluggene høres meeeeeeget sannsynlig ut hvis det er fare for vann der! =) Det kan faktisk virke som at den ikke sviver på alle 6 når den blir sånn. Og nei, det er helt vilkårlig når det skjer.. har prøvd å se noe mønster i det, men ingenting sålangt. Prøver det med pluggene imorra! Kommer med tilbakemelding Takk for svar:)
kennyboy86 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Nå har jeg sjekket.. og det er ikke vann rundt pluggene. Det måtte ha vært mye vann som skulle til for å skape overledning der, siden alt er så godt skjermet.. Det må være noe annet veldi sensitivt noe.. noen som har noen ide? Det er særlig ille når det er varmt ute. Da blir den vanskelig å starte og..
Navoff Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Nå har jeg ikke så mye peil på akkurat denne bilen, men det er en ide å tørke alle pluggkontakter også i andre enden.. (er det fordeler på disse?)
kennyboy86 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Nei det er egen coil over hver tennplugg. Jeg aner ikke hva som kan være galt.. og det er helt enten eller. Enten går den som den skal, eller så trekker den jeg vil si 60% av normalt. Sukk.. Blir vel verksted på stakkaren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå